E
Çevrimdışı
erdalsahinol
Yeni Üye
- 26 Eyl 2022
- 4
- 37
merhabalar . amazon.tr den tcl65p615 satın aldım.kurulum sonrası servis çağırdım.anakart arızasından dolayı servis değişim / iade raporu düzenledi.amazon la görüştüğümde stok yok bahanesiyle değişime pek yanaşmadıklarını anladım.internette yaptığım araştırmalarda da amazon değişim şikayetleri olduğunu gördüm.tv yi amazon a geri gönderdim.büyük ihtimalle 3 5 güne ellerine ulaşacak ve para iadesi yapacaklar.ayıplı üründe seçim hakkının tüketiciye ait olduğu belirtiliyor , her ne kadar imkan varsa değişim gibi bir ibare olsa da kanunda.amazon sonrası bilkom la da görüştüm.amazon un en fazla ürün satın alan yer olduğunu , servis raporu ile ya yeni bir ürün yada parasını ithalatçı vs den alacağını söylediler.bilkom a da bir kayıt açtırdım. tabi bu süre içerisinde tv 10 binlerden 14 - 15 binlere çıktı.para iadesi her hâlükârda beni mağdur edecek.şikayet bedeli 10 bin mi olmalı ürünün bilindik satış yerlerindeki güncel satış fiyatı üzerinden mi olmalı.nasıl bir yol izlemeliyim.vereceğiniz bilgiler için teşekkür ederim