Merhabalar,
29 Temmuz 2021'de Migrostan aldığım, yetkili servisçe kurulan ve severek kullandığım 43" Axen tv'de (AX43DIL010, smart olmayan) bugün fark ettim ki 3 farklı yerde ölü pikseller mevcut (Aşağılarda bir yerde de panelin icine siyah bir şey düşmüş). Bu durumda servis bana yardım eder mi? Garanti süreci nasıl işliyor? Televizyonu elimle bir yerlere teslim etmemi isterler mi? Ve de uzun süre televizyonsuz kalmam durumunda bir hakkım var mıdır? Açıkçası süreci ve haklarımı bilmiyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,
Güncelleme: Sunny müşteri hizmetlerine ilettim durumu, fotoğrafları da aldılar. En son, süreci Mamak'taki yetkili servis Özkardeşler elektronik ile devam ettirmemi söylediler.
Ürün iki hafta serviste kaldı geldi. Teslim aldım ancak akşam yine ölü piksel fark ettim, ve de aşağıda panelde ufak bir dalgalanma var, ışığı bozuyor. Ama artık yollamayacağım, belki seneye falan yollarım, tvsiz kalmak daha zor oluyor birkaç ölü pikseldense.
Özgür
29 Temmuz 2021'de Migrostan aldığım, yetkili servisçe kurulan ve severek kullandığım 43" Axen tv'de (AX43DIL010, smart olmayan) bugün fark ettim ki 3 farklı yerde ölü pikseller mevcut (Aşağılarda bir yerde de panelin icine siyah bir şey düşmüş). Bu durumda servis bana yardım eder mi? Garanti süreci nasıl işliyor? Televizyonu elimle bir yerlere teslim etmemi isterler mi? Ve de uzun süre televizyonsuz kalmam durumunda bir hakkım var mıdır? Açıkçası süreci ve haklarımı bilmiyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,
Güncelleme: Sunny müşteri hizmetlerine ilettim durumu, fotoğrafları da aldılar. En son, süreci Mamak'taki yetkili servis Özkardeşler elektronik ile devam ettirmemi söylediler.
Ürün iki hafta serviste kaldı geldi. Teslim aldım ancak akşam yine ölü piksel fark ettim, ve de aşağıda panelde ufak bir dalgalanma var, ışığı bozuyor. Ama artık yollamayacağım, belki seneye falan yollarım, tvsiz kalmak daha zor oluyor birkaç ölü pikseldense.
Özgür
Son düzenleme: