Arzum Şofbenim Patladı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
rselcukn Çevrimdışı

rselcukn 

Yeni Üye
28 Ağu 2019
44
Arzum un elektrikli şofbeni patlıyor ve garanti olayı koca bir sıfır 0 sıfır sıfırr isteyene pm den video atabilirim. Diğer ürünlerini alır mıyım asla almam. Ön yargılı diyenler sallamıyorum çünkü dediğime geleceksiniz sizde
 
Pitbull Çevrimdışı

Pitbull 

Süper Üye
6 Tem 2020
1,124
43
Bu tür ürünler mühendislik hesapları ile üretilip test edilir. O şekilde piyasaya sürülür. Kullanım hatası olmuş olabilir. Yanmaktan kastınız yüksek voltaj ise bunun sorumlusu elektrik dağıtım şirketi oluyor.
 
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
47
Valla bizde Arzumun kocaman bir mutfak robotu var tam 14 yaşında, bir kez bile tamirci görmedi, sizinki biraz şanssızlık olmuş geçmiş olsun ama daha detaylı ve sakin yazarsanız hepimiz ne olduğunu daha iyi anlayabiliriz sanırım.
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Bir ürünüyle markayı komple hedef almak gerçekçilikten biraz uzak oluyor sorunu daha detaylı ve sebepleri ile anlatır fotoğraflar ile desteklerseniz daha elle tutulur birşey ortaya çıkacaktır diğer tüketicilerde bu duruma dikkat ederek kullanır veya satın alma gerçekleştirir
 
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,101
41
Elektrikli ve elektronik ürünlerin bozulması olağan bir durum hepimizin başına gelebilir fakat son zamanlarda uzak durun almayın vs gibi başlık ve mesajlar forumda sanki çoğalmaya başladı

Binlerce üründen bir kaçı bozulabilir fakat her üründe böyle uzak durun denirse tüketici ne alacak ne kullacak

Eger ürün garantili ise ve servis size yardımcı olmuyor ise firma merkezini arayın ve tüketici hakem heyetine başvurun

Diğer bir konu ise evinizde kullandığınız 7 veyà 10 yaşına kadar olan bütün elektronik ve elektrikli eşyalarınızı konut sigortasi yaptırarak teminat altına alın en kötü şartlar altında sigorta şirketi tarafından onarımını sağlayabilirsiniz

Şofben değilde örnek veriyorum evinizde ki 5 yaşında ki tv bozulsa ne yapacaktınız yine markayı mı kötüleyecektiniz

Bu arada arzum mutfak aletleri kullanıyoruz arıza da yaptı servis konusunda bir sıkıntı da çekmedim
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Konu başlığını düzenledim zira geniş zaman dilimli cümle, bunun her yerde her zaman olduğu anlamı taşır.

Buna paralel daha detaylı bilgi, konunun ne olduğu, patlayan ürünün görselleri konuya eklenebilirdi zira forumumuzun altyapısı sadece iki tık ile görsel ekleyebilmenize olanak tanıyor.

Patlamanın içeriği nedir? Elektrik kaynaklı mı yoksa su basıncı kaynaklı mı. Diyafram mı patladı? (Ki bu bütün markalarda zaten oluyor) Garanti ile ilgili sorun çıkartan firma kim? Garanti dışı bırakma gerekçeleri ne? Yasal haklarınızı kullandınız mı? vs vs vs

Detay lütfen

Kimseye pm den bir şey yollamanıza gerek yok, ne paylaşmak istiyorsanız burada paylaşabilirsiniz.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
Elektrikli ve elektronik ürünlerin bozulması olağan bir durum hepimizin başına gelebilir fakat son zamanlarda uzak durun almayın vs gibi başlık ve mesajlar forumda sanki çoğalmaya başladı
Bu sebepten foruma yazmaya ara verdim... Olmayan veya tam gerçeği yansıtmayan konular türemeye başladı ve doğru olanı yazmak da fayda etmiyor... ? Akıntıya kürek çekmenin anlamı yok artık.

Örneği aşağıda.

 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
bulunduğunuz bölgede suyun kireç oranı nedir. rezistans çok aşırı kireçlendiyse üzerindeki harareti atamayacak haliyle rezistans muhafazasını eritecek.dolayısıyla bugibi durumlar oluşacaktır.
Usta teknolojiyi kullanmayı bilmek gerekiyor.

Bende Fakir'in Swan modeli var. 4 Senedir evimde takılı, Sadece üst üste 2-3 gün güneç olmadığı nadir dönemlerde devreye aldığım bir ani su ısıtıcı. Aynı teknolojiyi İhlas markası ile ilk defa İzmir Karşıyakadaki evimizde 1988 yılında taktırıp 1997 yılına kadar kullandık.

Evet bu biraz tehlikeli bir ürün bence de. Evet bazı üreticiler diyafram kalitesini çok düşürdüler o da doğru. Ancak teknik olarak müdahale ettiğim birkaç üründe kullanıcı müdahalesi de gördüm, uygunsuz kullanımlar da gördüm. Burada konu sahibi arkadaşımız da hatalı demiyorum, mutlaka üretici kaynaklı bir şeydir ancak o ŞEY ne ise buraya paylaşılmalı, Servisin neden garanti dışı bıraktığı ve iddiası önemli zira bu servislerin de öyle veya böyle hesap verdikleri yerler, onların hesap verdikleri yerlerin de hesap verdiği yerler, ve hepsinin birden hesap verdiği bir DEVLET var kimse kusura bakmasın.

Şu an mesela bizim evdekinin hortumu boştadır. Neden? Senede sadece 3-5 kere kullandığım bir ürün içerisinde gereksiz yere su durmasın diye. Enerjisi de kapalı.

Sadece ihtiyaç olursa hortumu bağlıyorum.

Usta bir de ben bir taktik oynuyorum. Şehir şebekesinden gelen buz gibi su tesisatı yerine, yine enerjiden gelen hatta bağlıyorum ve 2 veya 3 üncü kademe yerine 1 inci kademede kullanıyorum makineyi, Acayip enerji tasarrufu oluyor :kiskis
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Biz, şu durumda halen ürünün neresinin patladığı, nasıl patladığına dair hangi görüşlerin yetkililer tarafından bildirildiği ve hangi gerekçe ile garanti dışı bırakıldığı ve neden yasal yollara başvurulmadığının cevabını bekliyoruz.
 
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
47
Biz, şu durumda halen ürünün neresinin patladığı, nasıl patladığına dair hangi görüşlerin yetkililer tarafından bildirildiği ve hangi gerekçe ile garanti dışı bırakıldığı ve neden yasal yollara başvurulmadığının cevabını bekliyoruz.
Bu da yeni moda oldu, şikayeti yaz, markayı göm sonra ortadan çekil, acaba diyorum forumumuza karşı bir hamle mi bu, bizi markalarla karşı karşıya mı getirmeye çalışıyor birileri, kafamda deli sorular. (Konu sahibini tenzih ederim genel bir yorum yapıyorum, açıklamayı yaparsa bu mesaj silinsin lütfen)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bu da yeni moda oldu, şikayeti yaz, markayı göm sonra ortadan çekil, acaba diyorum forumumuza karşı bir hamle mi bu, bizi markalarla karşı karşıya mı getirmeye çalışıyor birileri, kafamda deli sorular. (Konu sahibini tenzih ederim genel bir yorum yapıyorum, açıklamayı yaparsa bu mesaj silinsin lütfen)

Bu mesajından sonra başka mesajları da var forumda, Online zaman ve sürelerini de görüyorum o nedenle sabah bu mesajı yazıp tekrar gündeme getirmek istedim.

Mesnetsiz hiç bir konunun forumumuzda yeri yoktur ve olamaz. Biz marka yalakası bir forum olmadığımız gibi marka düşmanı bir forum da değiliz, Bu tarz konularda içi dolu deliller görmek en doğal hakkımız. Konu sahibi Bir dahaki online olduğunda dişe dokunur bir bilgi veya veri sunmaz ise sadece konu başlığını değiştirmekle yetinmeyip komple kadük edeceğim.

Forumumuzun doğrucu tarafı, beklentisiz bilinçlendirme tarafı kimleri rahatsız ediyor ise açık ilan ediyorum ki daha çok rahatsız olacaklar.

Ne markaların istediği kulvara gireriz, ne de markalara karşı bizi koz olarak kullanmak isteyen tüketicilerin istediği kulvara gireriz.

Bizim tek yolumuz gerçeklerin, doğruların, haklıların olduğu yoldur bu kadar basit.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt