Arızayı Gideremeyen Tüketiciyi Mağdur Eden Türk Telekom

Freud09 Çevrimdışı

Freud09 

Aktif Üye
26 May 2020
64
25
Çok merak ediyorum sizden başka bu sorunu dile getirip çözümü için mücadele veren olmuş mudur.
Hocam benim kadar uğraştıklarını zannetmiyorum. Zaten yaş itibari ile 50 yaş üstü. Sadece telefonla arayıp şikayet kaydı oluşturduklarını biliyorum. Hatta ben nakil ettirmeden önce de 1 aydır hiç bağlanamadığını ve kaç kere aradığını söylemişti.

Biz neler çektik :) sonunda kablonet geçtik rahat ettik ,hele SO denilen firmayı hiç yazmıyorum bile, işimi halleden kızımıza yürekten tekrar teşekkürler.Artık işin maalesef cılkı çıktı, problem olduğunda rahatlıkla "istediğine şikayet et" diyebiliyorlar ki başımıza geldi.Bence BTK için vakit kaybetmeye gelmez,bir an önce başvurunu yap, kaybedecek bir şey yok nasılsa ,en fazla "vermiyorum sana internet" derler ki vermiyorlar zaten.Sadece BTK da değil, cimere de yazmayı unutma bu arada.
Maalesef çok az yerde kablonet altyapısı var. Denemek isterdim. Bu bölgede superonline da yok. So dediğiniz superonline sanırım. Nasıl bir sorun yaşamıştınız?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
18,744
Hocam benim kadar uğraştıklarını zannetmiyorum. Zaten yaş itibari ile 50 yaş üstü. Sadece telefonla arayıp şikayet kaydı oluşturduklarını biliyorum. Hatta ben nakil ettirmeden önce de 1 aydır hiç bağlanamadığını ve kaç kere aradığını söylemişti.
Ülkemizde sıkıntıyı, şikayeti dile getirip peşini bıraktığında ne yazık ki çözüme ulaşmıyor.

Illa gerekli makam-mevkileri sık boğaz edilmesi gerekiyor.
Siz olaya müdahil olmasanız belki uzun süre daha kimse gelip o kablo değişimini yapmayacaktı.
 
Geri
Üst Alt