Freud09
Aktif Üye
- 26 May 2020
- 64
- 25
Türk Telekom Evde internet hizmetimi 15 Mayıs 2024 tarihinde yazlığa nakil ettirdim. Eve gelen ekip umarım sorun yaşamazsınız saha dolabında arıza var. Kaç kere Türk Telekoma bildirdik. Parça değişmesi gerekiyormuş. Portlarla ilgili olduğunu söylemişti. Neyse nakil işlemini gerçekleştirip gittiler. Nakil işlemini gerçekleştirdikten bir gün sonra sürekli kopma sorunu yaşadık. 18 Mayısta arıza kaydı oluşturdum. 24 Mayısta sorunu çözdüklerine dair sms geldi. O gün gerçekten kesini yaşamadım. Arıza kaydını kapattım. O günün akşamı tekrardan aynı problem devam ettiğini farkettim. 25 Mayıs günü tekrar arıza kaydı oluşturmak için Türk Telekomu aradım. Arama sırasında otomatik tespit edilip arıza kaydınız oluşturulmuştur denildi. Fakat arıza tipi düşük hız olarak açılmış. Onlara da söyledim. Hızdan ziyade kopuyor. Probleminizi biliyoruz. Ekiplere bilgi verdik şeklinde söylediler. Artık kopma problemi sürekli oluyor. Neredeyse 5 dakikada bir kopuyor. Gece saatlerinde kopma süresi uzuyor.1 saatte bir gibi. Sürekli geçiştirme cevapları var. Bu arada aynı saha dolabına bağlı komşu da kopma sorunu yaşadığını söyledi. Hatta bir ara hiç internet yoktu. Ekip geldi. Şuan sorun yaşıyorlar mı bilmiyorum. Fakat uzun süredir onlar da sorun yaşıyormuş. Onlara da farklı bahaneler uydurmuşlar. Bir ayı geçtiğini söyledi. Twitterdan kaç kere etiketledim. Aynı tavırları devam ediyor. En son 30 Mayıs tarihine kadar sorununuz çözülecektir şeklinde söylediler. Fakat o günden beri de kaç kere twitterdan yazdım. Hatta sosyal medya hesaplarımdan bununla ilgili paylaşımda bulunacağımı ve BTK’YA şikayette bulanacağımı söyledim. En son bölgenizde genel arıza var dediler. Arayıp aynı benzer cevaplar veriliyor. Sorunu çözmek için ne yapmalıyım? Bir akıl verirseniz çok sevinirim. BTK’ya şikayet etsem değişen bir şey olur mu? Arıza tamir azami süresi var mı?
Ayrıca mayıs ayında doğru düzgün hizmet almadığım halde fatura geldi. Ödemek zorunda kaldım. Türk Telekoma bu durumu söyledim. Arızanız devam ettiği için kullanamadığınız günler sonra daha sonra hesaplanıp düşecektir denildi.
Buraya yazmadan son bir kez daha az önce Türk telekomu aradım. Hala daha bölgenizde genel arıza var dediler. Bir tarih de veremiyorlar. :(
Ayrıca mayıs ayında doğru düzgün hizmet almadığım halde fatura geldi. Ödemek zorunda kaldım. Türk Telekoma bu durumu söyledim. Arızanız devam ettiği için kullanamadığınız günler sonra daha sonra hesaplanıp düşecektir denildi.
Buraya yazmadan son bir kez daha az önce Türk telekomu aradım. Hala daha bölgenizde genel arıza var dediler. Bir tarih de veremiyorlar. :(