Arızayı Gideremeyen Tüketiciyi Mağdur Eden Türk Telekom

Freud09 Çevrimdışı

Freud09 

Aktif Üye
26 May 2020
64
25
Türk Telekom Evde internet hizmetimi 15 Mayıs 2024 tarihinde yazlığa nakil ettirdim. Eve gelen ekip umarım sorun yaşamazsınız saha dolabında arıza var. Kaç kere Türk Telekoma bildirdik. Parça değişmesi gerekiyormuş. Portlarla ilgili olduğunu söylemişti. Neyse nakil işlemini gerçekleştirip gittiler. Nakil işlemini gerçekleştirdikten bir gün sonra sürekli kopma sorunu yaşadık. 18 Mayısta arıza kaydı oluşturdum. 24 Mayısta sorunu çözdüklerine dair sms geldi. O gün gerçekten kesini yaşamadım. Arıza kaydını kapattım. O günün akşamı tekrardan aynı problem devam ettiğini farkettim. 25 Mayıs günü tekrar arıza kaydı oluşturmak için Türk Telekomu aradım. Arama sırasında otomatik tespit edilip arıza kaydınız oluşturulmuştur denildi. Fakat arıza tipi düşük hız olarak açılmış. Onlara da söyledim. Hızdan ziyade kopuyor. Probleminizi biliyoruz. Ekiplere bilgi verdik şeklinde söylediler. Artık kopma problemi sürekli oluyor. Neredeyse 5 dakikada bir kopuyor. Gece saatlerinde kopma süresi uzuyor.1 saatte bir gibi. Sürekli geçiştirme cevapları var. Bu arada aynı saha dolabına bağlı komşu da kopma sorunu yaşadığını söyledi. Hatta bir ara hiç internet yoktu. Ekip geldi. Şuan sorun yaşıyorlar mı bilmiyorum. Fakat uzun süredir onlar da sorun yaşıyormuş. Onlara da farklı bahaneler uydurmuşlar. Bir ayı geçtiğini söyledi. Twitterdan kaç kere etiketledim. Aynı tavırları devam ediyor. En son 30 Mayıs tarihine kadar sorununuz çözülecektir şeklinde söylediler. Fakat o günden beri de kaç kere twitterdan yazdım. Hatta sosyal medya hesaplarımdan bununla ilgili paylaşımda bulunacağımı ve BTK’YA şikayette bulanacağımı söyledim. En son bölgenizde genel arıza var dediler. Arayıp aynı benzer cevaplar veriliyor. Sorunu çözmek için ne yapmalıyım? Bir akıl verirseniz çok sevinirim. BTK’ya şikayet etsem değişen bir şey olur mu? Arıza tamir azami süresi var mı?
Ayrıca mayıs ayında doğru düzgün hizmet almadığım halde fatura geldi. Ödemek zorunda kaldım. Türk Telekoma bu durumu söyledim. Arızanız devam ettiği için kullanamadığınız günler sonra daha sonra hesaplanıp düşecektir denildi.

Buraya yazmadan son bir kez daha az önce Türk telekomu aradım. Hala daha bölgenizde genel arıza var dediler. Bir tarih de veremiyorlar. :(
 
Cegero Çevrimdışı

Cegero

Aktif Üye
27 Şub 2021
159
23
Türk Telekom İnternetini Tavsiye Etmiyorum Millenicoma geçsen herhangi bir kopma yaşamazsın en az 3 4 senedir kullanıyorum bir sıkıntı çıktığını görmedim imkanın varsa Millenicoma geç tavsiyemdir cayma bedeli vs onlara ait düşün kararını ver krall
 
Freud09 Çevrimdışı

Freud09 

Aktif Üye
26 May 2020
64
25
Türk Telekom İnternetini Tavsiye Etmiyorum Millenicoma geçsen herhangi bir kopma yaşamazsın en az 3 4 senedir kullanıyorum bir sıkıntı çıktığını görmedim imkanın varsa Millenicoma geç tavsiyemdir cayma bedeli vs onlara ait düşün kararını ver krall
Hocam böyle bile ilgilenmiyorlar. Saha dolabı arızasını başka issye geçsem de düzeltmezler. Türk telekom tekelleşmese böyle olmazdı. Benim bölgemde turkcell veya turknet altyapısı da yok.
 
B Çevrimdışı

BENSALM

Yeni Üye
21 Eki 2021
31
54
Hocam böyle bile ilgilenmiyorlar. Saha dolabı arızasını başka issye geçsem de düzeltmezler. Türk telekom tekelleşmese böyle olmazdı. Benim bölgemde turkcell veya turknet altyapısı da yok.
Nadirde olsa bazen modem sıfırlamak ve bant ayarını 1 3 7 5 almak ise yarıyor
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,791
Firmaya mail atarak ihtarda bulunun şu arıza bu tarihten bu yana devam etmektedir. Ücretini ödediğim hizmetten yararlanamadığım için şu tarihe kadar sorunum çözülmezse fesih işlemini başlatacağım şeklinde.

Arızayı çözemeseler bile Fesihten kaynaklı cayma bedelini alamazlar. Alsalar dahi THH nezlinde geri iade alırsınız.
 
Freud09 Çevrimdışı

Freud09 

Aktif Üye
26 May 2020
64
25
Nadirde olsa bazen modem sıfırlamak ve bant ayarını 1 3 7 5 almak ise yarıyor
Hocam zaten uzun süredir sorunu tespit etmeye çalıştılar. Sorun bireysel değil. Bugün tekrar aradığımda da bölgenizde genel arıza olduğunu tekrar söylediler. 20 Mayıstan beri bir gelişme var mı diye aramıştım. Son bilgi bu şekildeymiş. Hiçbir gelişme olmamış. Bilerek geciktiriyorlar.

Firmaya mail atarak ihtarda bulunun şu arıza bu tarihten bu yana devam etmektedir. Ücretini ödediğim hizmetten yararlanamadığım için şu tarihe kadar sorunum çözülmezse fesih işlemini başlatacağım şeklinde.

Arızayı çözemeseler bile Fesihten kaynaklı cayma bedelini alamazlar. Alsalar dahi THH nezlinde geri iade alırsınız.
2 yıllık taahüdüm Eylülde bitecek fakat şuan çok uygun bir fiyata hizmet alıyorum.

Firmaya mail atarak ihtarda bulunun şu arıza bu tarihten bu yana devam etmektedir. Ücretini ödediğim hizmetten yararlanamadığım için şu tarihe kadar sorunum çözülmezse fesih işlemini başlatacağım şeklinde.

Arızayı çözemeseler bile Fesihten kaynaklı cayma bedelini alamazlar. Alsalar dahi THH nezlinde geri iade alırsınız.
Tüketici hakem heyeti sorunu çözer mi? Yoksa BTK'ya mı şikayet etsem. Bende sabır kalmadı açıkcası. :(
 
Cegero Çevrimdışı

Cegero

Aktif Üye
27 Şub 2021
159
23
Hocam böyle bile ilgilenmiyorlar. Saha dolabı arızasını başka issye geçsem de düzeltmezler. Türk telekom tekelleşmese böyle olmazdı. Benim bölgemde turkcell veya turknet altyapısı da yok.
Millenicom altyapısi türk Telekoma başvuru yaptığınızda sizden cayma bedeli istemez engelli raporu varsa indirim yapılıyor fiyatı düşüyor bide referans bulursanız 1 ay bedava kullanırsın
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,791
Hocam zaten uzun süredir sorunu tespit etmeye çalıştılar. Sorun bireysel değil. Bugün tekrar aradığımda da bölgenizde genel arıza olduğunu tekrar söylediler. 20 Mayıstan beri bir gelişme var mı diye aramıştım. Son bilgi bu şekildeymiş. Hiçbir gelişme olmamış. Bilerek geciktiriyorlar.


2 yıllık taahüdüm Eylülde bitecek fakat şuan çok uygun bir fiyata hizmet alıyorum.


Tüketici hakem heyeti sorunu çözer mi? Yoksa BTK'ya mı şikayet etsem. Bende sabır kalmadı açıkcası. :(
BTK sikayetinizi yine yapın fakat fesih durumuna karşı dediğim yoluy takip edin. Elinizde belge olarak kalsın.
 
Freud09 Çevrimdışı

Freud09 

Aktif Üye
26 May 2020
64
25
BTK sikayetinizi yine yapın fakat fesih durumuna karşı dediğim yoluy takip edin. Elinizde belge olarak kalsın.
Anladım hocam çok sağolun. Bakalım bir deneyim inşallah çözüm olur.

Az önce arayıp son bir kez daha yeni şikayet kaydı oluşturdum. Diğer kayıt hala duruyor. Telefonu kapattıktan sonra online işlemler kısmından şikayetimi bulup bilgi ekle kısmından tarafıma arızanın ne zaman giderileceğinin bilgisinin verilmesini ve sorunun neden kaynaklandığının ayrıntılı bilgi erilmesini aksi takdirde yasal işlem başlatacağımı yazdım. Umarım işe yarar. Eğer Yine aynı şekilde çok üzgünüz işte süre veremiyoruz gibisinden bilgi verilirse artık son çare BTK olacak.
 
Son düzenleme:
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
türkiyede internet için iyi firma yoktur hepsi türk telekomdur.

sorun çıkması şansa bağlı şikayetvara girin bakın bütün firmaların isimlerini aratarak şikayetlere bakabilirsiniz.

Cegero Cegero bende 4 yıldır türktelekom kullanıyorum bir defa kopma yaşadım arıza belirttim gelip yaptılar. tekrar belirtiyorum hepsi şans :)
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Biz neler çektik :) sonunda kablonet geçtik rahat ettik ,hele SO denilen firmayı hiç yazmıyorum bile, işimi halleden kızımıza yürekten tekrar teşekkürler.Artık işin maalesef cılkı çıktı, problem olduğunda rahatlıkla "istediğine şikayet et" diyebiliyorlar ki başımıza geldi.Bence BTK için vakit kaybetmeye gelmez,bir an önce başvurunu yap, kaybedecek bir şey yok nasılsa ,en fazla "vermiyorum sana internet" derler ki vermiyorlar zaten.Sadece BTK da değil, cimere de yazmayı unutma bu arada.
 
Freud09 Çevrimdışı

Freud09 

Aktif Üye
26 May 2020
64
25
Cuma günü en sonunda ekip geldi. Saha kutusundan siteye gelen ve evlere giden kabloyu değiştirdiler. Kablo su almış galiba. İllaki çok sıkıştırmak gerekiyormuş. Zaten sadece ben değil komşularda sorun yaşıyordu. Sorunum çözüldü. Şuan kopma problemi yaşamıyorum. Ayrıca modem arayüzünden hat değerlerimi kontrol ettiğimde daha iyi bir değere çıkmış. Ayrıca bugün sorunun çözüldüğünü söylemek için aradıklarında kullanamadığım günler için bir sonraki faturan düşmesini söyledim. Yardımcı oldular. Onlar 25 mayısı baz almışlar. 18 ile 25 Mayıs arasınında hesaplanmasını isteyince manüel olarak hesapladılar. Toplam hesaplanan tutar bir sonraki fatura döneminde faturadan düşecek. Sms de geldi. Ayrıca yaşanılan mağduriyetten dolayı 3 aylık premium muud promosyon kodunu maile gönderdiler.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,791
Cuma günü en sonunda ekip geldi. Saha kutusundan siteye gelen ve evlere giden kabloyu değiştirdiler. Kablo su almış galiba. İllaki çok sıkıştırmak gerekiyormuş. Zaten sadece ben değil komşularda sorun yaşıyordu. Sorunum çözüldü. Şuan kopma problemi yaşamıyorum. Ayrıca modem arayüzünden hat değerlerimi kontrol ettiğimde daha iyi bir değere çıkmış. Ayrıca bugün sorunun çözüldüğünü söylemek için aradıklarında kullanamadığım günler için bir sonraki faturan düşmesini söyledim. Yardımcı oldular. Onlar 25 mayısı baz almışlar. 18 ile 25 Mayıs arasınında hesaplanmasını isteyince manüel olarak hesapladılar. Toplam hesaplanan tutar bir sonraki fatura döneminde faturadan düşecek. Sms de geldi. Ayrıca yaşanılan mağduriyetten dolayı 3 aylık premium muud promosyon kodunu maile gönderdiler.
Çok merak ediyorum sizden başka bu sorunu dile getirip çözümü için mücadele veren olmuş mudur.
 
Geri
Üst Alt