muratala5361
Süper Üye
- 3 Şub 2019
- 1,906
- 22
Herkese selamlar. 27.04.2013 tarihinde satın almış olduğumuz 8123 h çamaşır makinemizin sıkma yaparken ki sarsıntı ve salllanma sorunu bizi yedi bitirdi. 3. Kez bu problem yüzünden servis çağırdık ve 24 Temmuz 2019(yarın) kontrole gelecek ve cihazın 1 yıldan daha az garantisi kaldı. 1. Çağırma tarihi: 05.04.2015 tarihinde geldiler ve normal deyip kontrol fişi doldurup gittiler.
2. Çağıma: 2018 ilkbahar aylarından biri. Gelip kontrol ettiler ve amortisör değişimine karar verdiler ve değiştiler fakat sorun düzelmedi. Yarın gelen elemanlara makinenin değişmesini istiyorum desem kabul ederler mi? Aynı makineyi mi verirler yoksa para iadesi mi yaparlar? Süreç kaç gün sürer? Çünkü böyle giderse kazanın kopması işten bile değil garantisi bittikten sonra kopmayacağına yada rulman dağıtmayacağına kim garanti verebilir? Yardımlarınızı bekliyorum. Ado F fikoloji teknovest teraspy
2. Çağıma: 2018 ilkbahar aylarından biri. Gelip kontrol ettiler ve amortisör değişimine karar verdiler ve değiştiler fakat sorun düzelmedi. Yarın gelen elemanlara makinenin değişmesini istiyorum desem kabul ederler mi? Aynı makineyi mi verirler yoksa para iadesi mi yaparlar? Süreç kaç gün sürer? Çünkü böyle giderse kazanın kopması işten bile değil garantisi bittikten sonra kopmayacağına yada rulman dağıtmayacağına kim garanti verebilir? Yardımlarınızı bekliyorum. Ado F fikoloji teknovest teraspy
Son düzenleme: