Burayi bu gidisile oto sanayiye cevirecegiz yakinda
daha önce hic araba lastigi degistirmedim ve türkiyede sanirim ehliyet kurslarinda bu tarz egitimler ve sinavlarda bununla ilgili sorular ciksa bile almanyada bu tarz seyleri kurslarda ögretmezler ve sinavlarda bununla ilgili sorular cikmaz. Otobüs kamyon ehliyeti almak istersen teknik egitim ve sinavla karsilarisin fakat o tamamen baska bir konu.
malumunuz oldugu üzere almanya bitmis yegenim o yüzden hersey pahali devir tasarruf devri vatan hasretiyle yanip tutusuyorum ama kurulu düzenim var nankörlük etmeyin türkiye cennet
alamanyada yazlik kislik jant degistirmek icin en ucuz lastikci bile 20 euro ücret aldigindan dolayi 20 euro kislik degisimi 20 euro yazlik degisimi icin toplamda 1 senede 40 euro vermek yerine 60 euroya asagidaki ürünleri alip bir pazar günü ögleden sonrasinda jantlari degistirip ayni zamanda frenlerin kapaklarini zimparalayip boyadiktan sonra arabaya +500 ps güc eklemesi yapmak kisa vadede 20 euro fazla paraya mal olsa bile uzun vadede bana daha ekonomik olacaktir diye düsündüm.
daha önceki arabamda artik görüsmedigim bir arkadasta bu ekipman oldugu icin o benim yerime bu isi halletmisti ve fren kapaklarini boyamak dahil 2-3 saate sanirim bu isi halletmistik. islemi o yaptigi icin ben cok dikkat etmedim fakat simdi kendim bunu yapmak istiyorum.
bu konuda deneyimleri olanlar varsa fikir ve önerilere ihtiyacim olacak
öncelikle arac bilgisi bmw 118d 2012 model F20 kasa kodu
sanirim bunun pek bir önemi yok ama üzerindeki kislik lastikler demir jantlarda 16 inch kesin bilgiler aklimda olmasa bile linkteki ürün olmasi gerekli
yazlik jantlar
sanirim jantlarin konuyla cok ilgisi yok ama ben yinede tam bilgi olsun diye yazmak istedim her iki jant icinde ayni civatalar(?) kullaniliyor
önceki arabada ve lastikcide bu degisimi yaptigimizda ayni civatarla jantlari degistirdik bir sorun olmadi sanirim civatalar bunlar
ek olarak simdi aklima geldi bunlari belki jantla ayni tarzda olanlarla degsitirebilirim daha güzel görünür
simdi bana lazim olan bilgiler
1) bu kriko bu islem icin uygun mu ( arkadasimda bundan vardi ama yinede sorayim)
2) bu tork anahtari bu islem icin uygun mu ( civatalara uygun basliklar icinde mevcut mu)
3) bu tork anahtarindaki kuvvet degeri nasil ayarlaniyor ve hangi ayarla kullanmam gerekecek
4) baska dikkat etmem gereken birsey varmi
pamuk eller klavyeye
daha önce hic araba lastigi degistirmedim ve türkiyede sanirim ehliyet kurslarinda bu tarz egitimler ve sinavlarda bununla ilgili sorular ciksa bile almanyada bu tarz seyleri kurslarda ögretmezler ve sinavlarda bununla ilgili sorular cikmaz. Otobüs kamyon ehliyeti almak istersen teknik egitim ve sinavla karsilarisin fakat o tamamen baska bir konu.
malumunuz oldugu üzere almanya bitmis yegenim o yüzden hersey pahali devir tasarruf devri vatan hasretiyle yanip tutusuyorum ama kurulu düzenim var nankörlük etmeyin türkiye cennet
alamanyada yazlik kislik jant degistirmek icin en ucuz lastikci bile 20 euro ücret aldigindan dolayi 20 euro kislik degisimi 20 euro yazlik degisimi icin toplamda 1 senede 40 euro vermek yerine 60 euroya asagidaki ürünleri alip bir pazar günü ögleden sonrasinda jantlari degistirip ayni zamanda frenlerin kapaklarini zimparalayip boyadiktan sonra arabaya +500 ps güc eklemesi yapmak kisa vadede 20 euro fazla paraya mal olsa bile uzun vadede bana daha ekonomik olacaktir diye düsündüm.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
daha önceki arabamda artik görüsmedigim bir arkadasta bu ekipman oldugu icin o benim yerime bu isi halletmisti ve fren kapaklarini boyamak dahil 2-3 saate sanirim bu isi halletmistik. islemi o yaptigi icin ben cok dikkat etmedim fakat simdi kendim bunu yapmak istiyorum.
bu konuda deneyimleri olanlar varsa fikir ve önerilere ihtiyacim olacak
öncelikle arac bilgisi bmw 118d 2012 model F20 kasa kodu
sanirim bunun pek bir önemi yok ama üzerindeki kislik lastikler demir jantlarda 16 inch kesin bilgiler aklimda olmasa bile linkteki ürün olmasi gerekli
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
yazlik jantlar
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
sanirim jantlarin konuyla cok ilgisi yok ama ben yinede tam bilgi olsun diye yazmak istedim her iki jant icinde ayni civatalar(?) kullaniliyor
önceki arabada ve lastikcide bu degisimi yaptigimizda ayni civatarla jantlari degistirdik bir sorun olmadi sanirim civatalar bunlar
BMW 17 MM Radbolzen M12 X 1.5 X 48.57 MM
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ek olarak simdi aklima geldi bunlari belki jantla ayni tarzda olanlarla degsitirebilirim daha güzel görünür
simdi bana lazim olan bilgiler
1) bu kriko bu islem icin uygun mu ( arkadasimda bundan vardi ama yinede sorayim)
2) bu tork anahtari bu islem icin uygun mu ( civatalara uygun basliklar icinde mevcut mu)
3) bu tork anahtarindaki kuvvet degeri nasil ayarlaniyor ve hangi ayarla kullanmam gerekecek
4) baska dikkat etmem gereken birsey varmi
pamuk eller klavyeye