SeyitAliDogan
Yeni Üye
- 21 May 2022
- 8
- 26
Herkese merhaba, forum'a bir youtube videosundan denk geldim ve kayıt oldum. Hemen başlayalım
22.02.2022 tarihinde Kayseri Vatan Bilgisayar firmasında Apple iPhone 13 128GB Gümüş renk bir cihaz satın aldım. 19.05.2022 tarihinde sistem rengini beyaza alınca sol alt köşede yeşil görüntü bozukluğu (pixel kaybıda denebilir) oluştuğunu farkettim. Aynı tarih olan 19.05.2022 tarihinde Apple Destek'i arayıp cihazımda bu şekilde bir sorun olduğumu belirttim ve destekteki arkadaş sağolsun Kayseri Zentech Apple Yetkili Servisi'ne 20.02.2022 tarihi için randevu aldım ve cihazı sabah saat 09:40 gibi teslim ettim. Bundan sonra benim için araştırma süreci başladı. Bu tür sorunlarda değişim hakkım olduğunu internetten öğrendim ve bana Zentech servisten “Rapor : Yapılan incelemelerde sol alt köşede görüntü bozukluğu tespit edilmiştir, garanti kapsamında ekran siparişi verilmiştir.” şeklinde bir rapor sonucu iletildi. Bu mesaj sonrası tekrar Apple'ı arayıp cihazın ayıplı mal olduğunu sıfır aldığım ve yüklü miktarda ödeme yaptığım ürünün ekranının değişmeyip yenisi ile değişmesini yasal olarakta bu hakkımın olduğunu söyledim. Sağolsunlar beni kıdemli bir yetkili ile görüştürdüler. Yetkili bayan servise parça onarımına başlanmadıysa ürün değişimi için onarımı durdurmaları için mail attı.
Yaklaşık 2 saat sonra bu hanımefendi tarafından aranıp böyle bir hakkımın yasal olarak var olduğunu fakat ürünü farklı bir satıcıdan aldığım için orası ile görüşmem gerektiğini söyledi.
Zentech servisi arayıp onarımın iptalini, tarafıma DOA raporu hazırlanmasını söyledim. Servis ekran siparişi verildiği için ekran gelince işlem iptalinin yapılacağını raporunda hazırlanacağını beyan etti.
Raporu alıp Vatan Bilgisayar'a gittikten sonra bu konuyu güncelleyeceğim.
Sağlıcakla kalın.
22.02.2022 tarihinde Kayseri Vatan Bilgisayar firmasında Apple iPhone 13 128GB Gümüş renk bir cihaz satın aldım. 19.05.2022 tarihinde sistem rengini beyaza alınca sol alt köşede yeşil görüntü bozukluğu (pixel kaybıda denebilir) oluştuğunu farkettim. Aynı tarih olan 19.05.2022 tarihinde Apple Destek'i arayıp cihazımda bu şekilde bir sorun olduğumu belirttim ve destekteki arkadaş sağolsun Kayseri Zentech Apple Yetkili Servisi'ne 20.02.2022 tarihi için randevu aldım ve cihazı sabah saat 09:40 gibi teslim ettim. Bundan sonra benim için araştırma süreci başladı. Bu tür sorunlarda değişim hakkım olduğunu internetten öğrendim ve bana Zentech servisten “Rapor : Yapılan incelemelerde sol alt köşede görüntü bozukluğu tespit edilmiştir, garanti kapsamında ekran siparişi verilmiştir.” şeklinde bir rapor sonucu iletildi. Bu mesaj sonrası tekrar Apple'ı arayıp cihazın ayıplı mal olduğunu sıfır aldığım ve yüklü miktarda ödeme yaptığım ürünün ekranının değişmeyip yenisi ile değişmesini yasal olarakta bu hakkımın olduğunu söyledim. Sağolsunlar beni kıdemli bir yetkili ile görüştürdüler. Yetkili bayan servise parça onarımına başlanmadıysa ürün değişimi için onarımı durdurmaları için mail attı.
Yaklaşık 2 saat sonra bu hanımefendi tarafından aranıp böyle bir hakkımın yasal olarak var olduğunu fakat ürünü farklı bir satıcıdan aldığım için orası ile görüşmem gerektiğini söyledi.
Zentech servisi arayıp onarımın iptalini, tarafıma DOA raporu hazırlanmasını söyledim. Servis ekran siparişi verildiği için ekran gelince işlem iptalinin yapılacağını raporunda hazırlanacağını beyan etti.
Raporu alıp Vatan Bilgisayar'a gittikten sonra bu konuyu güncelleyeceğim.
Sağlıcakla kalın.