Amazon siparişimi bana sormadan iptal etti, THH'ye başvurabilir miyim?

P Çevrimdışı

penguen

Yeni Üye
29 Ara 2021
9
21
gündüz öple satlerinde uygula a üzerinden telefon açın. öğle saatlerinde telefonlara amazon almanya müşteri hizmetleri bakar. sorunu direkt anlatın
Tam anlayamadım hocam. Amazon Türkiye'den öğle saatlerinde MH'yi mi aratayım. Garip geldi bu kısım. Amazon Türkiye'ye Almanya MH'si neden baksın ki?
 
lemon Çevrimdışı

lemon

Aktif Üye
31 Eki 2020
416
38
Tam anlayamadım hocam. Amazon Türkiye'den öğle saatlerinde MH'yi mi aratayım. Garip geldi bu kısım. Amazon Türkiye'ye Almanya MH'si neden baksın ki?
öğle saat 12 de almanyadaki gurbetçi kardeşlerimiz bakıyor, konuşma şeklinden bunu anlayabiliyorsunuz. siz telegonla sesli olarak derdinizi anlatın

öğle saat 12 de almanyadaki gurbetçi kardeşlerimiz bakıyor, konuşma şeklinden bunu anlayabiliyorsunuz. siz telegonla sesli olarak derdinizi anlatın
yalnız saatlerin ileri geri muhabbeti var kim çıkarsa çıksın sorununuz çözülene kadar aramaya devam edin
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Hayır, kargo firması ile akalaı değil.
Ben konuda yazdığım olayda yaşadım bunu.
30 Kasım sabahı yazdım sanırım, tahmini teslim 30 Kasım-1 Aralık. Yarın akşama kadar bekleyin diyor. Ürün 1 haftada Almanya'dan çıkmamış, 1 günde evime mi gelecek yani?

Almanya'yı THH'ye şikayet edebileceğimi sanmıyorum ama başka forumda Türkiye'yi şikayet edebileceğimi söylediler. Adem helvacı da videolarında ürünü satan, yollayan kişiyi şikayet edebileceğimi söylüyor. Bu da Almanya oluyor. Ben de elimden bir şey gelmiyor diye anladım.
Etsen ne olacak ki, uydurur bir sebep geçer.
 
F Çevrimdışı

Frenzy 

Süper Üye
11 Mar 2019
508
41
Amazon.com.tr üzerinden satıcının Amazon Almanya olduğu ürünlerde sıkıntı olabiliyor. Olası bir iptal, gecikme veya aksaklıkta, Amazontr, satıcı Amazon Almanya olduğu için müdahale edemiyoruz diyor. Amazon Almanya'yı arıyorsun, onlar da Amazon.com.tr üzerinden sipariş verdiğiniz için birşey yapamıyoruz diyorlar. Birbirlerinden haberleri yok gibi iş yapıyorlar.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Amazon.com.tr üzerinden satıcının Amazon Almanya olduğu ürünlerde sıkıntı olabiliyor. Olası bir iptal, gecikme veya aksaklıkta, Amazontr, satıcı Amazon Almanya olduğu için müdahale edemiyoruz diyor. Amazon Almanya'yı arıyorsun, onlar da Amazon.com.tr üzerinden sipariş verdiğiniz için birşey yapamıyoruz diyorlar. Birbirlerinden haberleri yok gibi iş yapıyorlar.
Bu kadar kasmanın da anlamı yok, yeni fırsatlar gelir elbet.
Direkt Amazon.de den sipariş verseydi böyle olmazdı.
 
P Çevrimdışı

penguen

Yeni Üye
29 Ara 2021
9
21
Bu kadar kasmanın da anlamı yok, yeni fırsatlar gelir elbet.
Direkt Amazon.de den sipariş verseydi böyle olmazdı.
Hocam benim bildiğim ürünler Türkiye'ye ayrı fiyatlanıyor. Yani Türkiye'de (1€=15 TL ise) 1500 TL, Almanya'da kesin 100€ demek değil. Türkiye'de indirimde olup 1000 liraya düşebiliyor ürün. Ben böyle anladım.
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Yapılan her sipariş satıcı tarafından iptal edilebilir satıcı onay verdikten sonra sipariş onaylanır bu o okumadan tık diyerek geçtiğimiz yerde yazıyor kampanyadan satmaya bilir fiyatı değişebilir iptal edebilir vs… tüketici olarak bencede haklısın mağdursun ama olabilir birşey yani ilk siparişi iptal edilen insan değilsin sonda olmayacaksın ne yazık ki.
 
P Çevrimdışı

penguen

Yeni Üye
29 Ara 2021
9
21
Şöyle bir ekleme yapayım. Saat 14:10 gibi müşteri hizmetleri ile konuştum, kendimi arattım.
Şikayet kaydı oluşturdum.
Ürünleri iptal eden çalışanın adını ve soyadını de biliyordum, ismini verdim.
Kesinlikle yaptırımı olacak, yurtdışı ile iletişime geçilecek vs. dendi.
Ürünleri aynı fiyattan alabilir miyim bilmiyorum, bakalım ne olacak.
Ama o çalışana yaptırım yapılacak olması beni mutlu etti. Bilerek yaptığını düşünüyorum çünkü. Hiçbir şekilde iadeden sonra iletişime de geçilmedi, siparişinizi iptal ettik iadeniz yatırıldı vs. Gibisinden.
 
lemon Çevrimdışı

lemon

Aktif Üye
31 Eki 2020
416
38
Şöyle bir ekleme yapayım. Saat 14:10 gibi müşteri hizmetleri ile konuştum, kendimi arattım.
Şikayet kaydı oluşturdum.
Ürünleri iptal eden çalışanın adını ve soyadını de biliyordum, ismini verdim.
Kesinlikle yaptırımı olacak, yurtdışı ile iletişime geçilecek vs. dendi.
Ürünleri aynı fiyattan alabilir miyim bilmiyorum, bakalım ne olacak.
Ama o çalışana yaptırım yapılacak olması beni mutlu etti. Bilerek yaptığını düşünüyorum çünkü. Hiçbir şekilde iadeden sonra iletişime de geçilmedi, siparişinizi iptal ettik iadeniz yatırıldı vs. Gibisinden.
iyi sevindim sorununuzu çözsünler yeterli
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Şöyle bir ekleme yapayım. Saat 14:10 gibi müşteri hizmetleri ile konuştum, kendimi arattım.
Şikayet kaydı oluşturdum.
Ürünleri iptal eden çalışanın adını ve soyadını de biliyordum, ismini verdim.
Kesinlikle yaptırımı olacak, yurtdışı ile iletişime geçilecek vs. dendi.
Ürünleri aynı fiyattan alabilir miyim bilmiyorum, bakalım ne olacak.
Ama o çalışana yaptırım yapılacak olması beni mutlu etti. Bilerek yaptığını düşünüyorum çünkü. Hiçbir şekilde iadeden sonra iletişime de geçilmedi, siparişinizi iptal ettik iadeniz yatırıldı vs. Gibisinden.
Bence de içeride bir denetim sorunu var, dünyada Amazon genelinde ama ne olur ne biter bilmiyorum.
 
Geri
Üst Alt