Amazon siparişimi bana sormadan iptal etti, THH'ye başvurabilir miyim?

P Çevrimdışı

penguen

Yeni Üye
29 Ara 2021
9
20
Merhabalar. Herkese iyi günler. Forumda yeniyim, kuralları okudum ama bir hatam olduysa affola.

Geçenlerde Amazon ile bir sıkıntı yaşadım, bu konuda ne yapabilirim diye sizlere danışmak istedim.

22 Kasım'da Amazon Türkiye'den Almanya satıcılı 5 ürün aldım. Black Friday indirimlerinde çok uygun fiyata geldi ürünler, stok bitmesin diye siparişi hemen oluşturdum. Sonradan bir ürünün iyi olmadığını gördüm, iptal ettim. 4 ürün kaldı.
Bundan sonra siparişimde bir hata oldu ve "Ödeme seçeneklerinde düzenleme yapılması gerekiyor" yazıyordu. MH'ye sordum, sıkıntı yok ürünler yollanacak vs. dedi. Bir süre sonra jeff@amazon.com'a mail attım. Aradılar vesaire, sonraki hafta param bana iade edildi. Ben telefonda siparişimin iptal edilmesini istemediğimi söyledim.
Amazon Türkiye MH'ne yazınca satıcının Almanya olmasını bahane ediyorlar, yardımcı oluyorlar.
Olay Amazon Türkiye sistemlerindeki bir hatadan kaynaklı oldu.

Resimleri ekledim. MH ile konuşmam sonrasında gelen mailde Teslimatı garanti eden: 1 Aralık 2021 Çarşamba olarak görülmektedir." şeklinde de bir ifade var.


IMG_20211229_155816.jpg
IMG_20211229_155753.jpg
IMG_20211229_155741.jpg
IMG_20211229_155734.jpg
IMG_20211229_155700.jpg
IMG_20211229_155606.jpg
IMG_20211229_155538.jpg
 
P Çevrimdışı

penguen

Yeni Üye
29 Ara 2021
9
20
amazonu bile bozduk onlarda baktılar kanun nizam işlemiyor kafalarına göre takılıyorlar.
Malesef Amazon'un müşteri hizmetleri çok yetersiz. Amazon Türkiye'nin müşteriyi önemsediğini bile düşünmüyorum. Kimsenin en ufak bir yardımcı olma çabası yok. Kendi sistemlerindeki hata yüzünden hak kazandığım ürünleri alamıyorum.
Onu geçtim, ben Jeff beye mail atmayıp Amazon TR müşteri hizmetlerine inansam belki aylarca bekleyecektim. Müşteri hizmetleri sadece tahmini teslim tarihine kadar bekleyin diyor. Diyelim tahmini teslim 1 Aralık, ben de 1 Aralık sabahı ürün daha kargoya verilmedi diye yazıyorum. Gelen cevap akşama kadar bekleyin oluyor.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Amazon Almanya'yı edebilirsen et.
Etsen de 6 ay sürer en az.
Amazon Japonya'da çatır çatır iptal edebiliyor.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Malesef Amazon'un müşteri hizmetleri çok yetersiz. Amazon Türkiye'nin müşteriyi önemsediğini bile düşünmüyorum. Kimsenin en ufak bir yardımcı olma çabası yok. Kendi sistemlerindeki hata yüzünden hak kazandığım ürünleri alamıyorum.
Onu geçtim, ben Jeff beye mail atmayıp Amazon TR müşteri hizmetlerine inansam belki aylarca bekleyecektim. Müşteri hizmetleri sadece tahmini teslim tarihine kadar bekleyin diyor. Diyelim tahmini teslim 1 Aralık, ben de 1 Aralık sabahı ürün daha kargoya verilmedi diye yazıyorum. Gelen cevap akşama kadar bekleyin oluyor.
İyi de kargo firması kaynaklı gecikmeye Amazon ne yapabilir ki?
Ben iade ederken bir sorun yaşamadım. Birkaç kere ürün iadesinde bulundum sorunsuzca.
 
P Çevrimdışı

penguen

Yeni Üye
29 Ara 2021
9
20
İyi de kargo firması kaynaklı gecikmeye Amazon ne yapabilir ki?
Ben iade ederken bir sorun yaşamadım. Birkaç kere ürün iadesinde bulundum sorunsuzca.
Hayır, kargo firması ile akalaı değil.
Ben konuda yazdığım olayda yaşadım bunu.
30 Kasım sabahı yazdım sanırım, tahmini teslim 30 Kasım-1 Aralık. Yarın akşama kadar bekleyin diyor. Ürün 1 haftada Almanya'dan çıkmamış, 1 günde evime mi gelecek yani?

Almanya'yı THH'ye şikayet edebileceğimi sanmıyorum ama başka forumda Türkiye'yi şikayet edebileceğimi söylediler. Adem helvacı da videolarında ürünü satan, yollayan kişiyi şikayet edebileceğimi söylüyor. Bu da Almanya oluyor. Ben de elimden bir şey gelmiyor diye anladım.
 
gercekrambo Çevrimdışı

gercekrambo 

Süper Üye
2 Şub 2020
1,777
yahu, e-ticaret sitelerinde, ödeme sayfasında çıkan "şartlar cart-curt ne varsa kabul ediyorum" u okuyan var mı? tik atıp geçmiyor muyuz? okuyan varsa tebrik ediyorum. :bye
 
P Çevrimdışı

penguen

Yeni Üye
29 Ara 2021
9
20
yahu, e-ticaret sitelerinde, ödeme sayfasında çıkan "şartlar cart-curt ne varsa kabul ediyorum" u okuyan var mı? tik atıp geçmiyor muyuz? okuyan varsa tebrik ediyorum. :bye
Hocam ben de öyle yapıyorum. Hepsini tek tek okumaya kalksak zaten bir şey alamayız. Var mı konu hakkında bilginiz? Tam olarak o sözleşmelerle alakasını anlayamadım. Normalde Amazon siparişi iptal etme hakkına sahip, onu diyorsunuz sanırım. Yine de istediğimin siparişini iptal edeyim diye bir şey olamaz diye düşünüyorum.
 
lemon Çevrimdışı

lemon

Aktif Üye
31 Eki 2020
416
37
şimdi amazonun sisteminde bir sorun oldu Almanyadaki ürünü size yollayamadı. mesela size para iadesi ve memnuniyet açısından bir hediye öeki tanımladı. ikisi de hasabına tıkır tıkır yatırdı. şimdi amazona diyorsunuz ki ben Ogün satın aldığım ürünü istiyorum. Amazonda diyorki haklısın ama ben sana o ürünü Ogün ki şartlarda satamam. hakem heyetinie verseniz heyetin söyleyeği para iadeni almışsın. adam satamam diyorsa zorlamı sattıralım?

siz amazonu şikayet etmek değilde kıymetini bilin adamlar türkiyeden kar mı ediyor zarar mı belli değil
 
P Çevrimdışı

penguen

Yeni Üye
29 Ara 2021
9
20
şimdi amazonun sisteminde bir sorun oldu Almanyadaki ürünü size yollayamadı. mesela size para iadesi ve memnuniyet açısından bir hediye öeki tanımladı. ikisi de hasabına tıkır tıkır yatırdı. şimdi amazona diyorsunuz ki ben Ogün satın aldığım ürünü istiyorum. Amazonda diyorki haklısın ama ben sana o ürünü Ogün ki şartlarda satamam. hakem heyetinie verseniz heyetin söyleyeği para iadeni almışsın. adam satamam diyorsa zorlamı sattıralım?

siz amazonu şikayet etmek değilde kıymetini bilin adamlar türkiyeden kar mı ediyor zarar mı belli değil
Hocam, bana memnuniyet için para iadesi veya hediye çeki tanımlanmadı. Türkiye müşteri hizmetlerinin tek dediği ürün Almanya satıcılı olduğu için bir şey yapamadıkları. Türkiye satıcılı olsa yardımcı olurlarmış.

Benim o ürünleri o fiyattan almak zaten hakkım. Ben sipariş verdim, sıkıntı yoktu. Bir ürünü iade edince sipariş buga girdi. Amazon kaynaklı bir sıkıntı yüzünden neredeyse yarı fiyatına aldığım siparişi, iptal ettiler. Üst düzey müşteri hizmetleri ile konuştum, ben iptalini istemediğimi söyledim ama iptal etmiş. Ben burada mağdur değil miyim sizce? Ben bu olay yaşandığı gün de müşteri hizmetleri ile konuştum. Kimse yardımcı olmuyor. Şimdi bir de THH'ye başvurabilir miyim diye düşünüp konu açtım.
O zaman dolar kuru yaklaşık 11,25 TL imiş, şu anda 12,6 TL. Yani bir uçurum yok. O zaman 2475 TL, 220 dolar ediyormuş. Şu anda 220$, 2722 TL ediyor. Ben 2722 TL de verebilirim. Ürünlerin değeri 4000 TL'den fazla.

Ayrıca neden Amazon'u şikayet etmeyeyim?
Doğruya doğru, yanlışa yanlış denilir. Benim konuştuğum üst düzey müşteri hizmetleri de (ki samimiyetine hiç inanmıyorum, benim gözümde karaktersizdir. Bilerek siparişimi iptal etti.) sıradan müşteri hizmetlerinin pek bir şey yapamadığını belirtti. Sizin gördüklerinizden başka bir şey göremiyor dedi.

Amazon Türkiye kesinlikle müşteri hizmetleri olarak iyi değil. 1-2 ürün iade aldı, 1-2 ürünü iade edeyim dediniz de "Sizde kalsın" dedi diye fikrim değişmez. Sorun yaşarsanız muhattabınız yok.
 
lemon Çevrimdışı

lemon

Aktif Üye
31 Eki 2020
416
37
Hocam, bana memnuniyet için para iadesi veya hediye çeki tanımlanmadı. Türkiye müşteri hizmetlerinin tek dediği ürün Almanya satıcılı olduğu için bir şey yapamadıkları. Türkiye satıcılı olsa yardımcı olurlarmış.

Benim o ürünleri o fiyattan almak zaten hakkım. Ben sipariş verdim, sıkıntı yoktu. Bir ürünü iade edince sipariş buga girdi. Amazon kaynaklı bir sıkıntı yüzünden neredeyse yarı fiyatına aldığım siparişi, iptal ettiler. Üst düzey müşteri hizmetleri ile konuştum, ben iptalini istemediğimi söyledim ama iptal etmiş. Ben burada mağdur değil miyim sizce? Ben bu olay yaşandığı gün de müşteri hizmetleri ile konuştum. Kimse yardımcı olmuyor. Şimdi bir de THH'ye başvurabilir miyim diye düşünüp konu açtım.
O zaman dolar kuru yaklaşık 11,25 TL imiş, şu anda 12,6 TL.

Ayrıca neden Amazon'u şikayet etmeyeyim?
Doğruya doğru, yanlışa yanlış denilir. Benim konuştuğum üst düzey müşteri hizmetleri de (ki samimiyetine hiç inanmıyorum, benim gözümde karaktersizdir. Bilerek siparişimi iptal etti.) sıradan müşteri hizmetlerinin pek bir şey yapamadığını belirtti. Sizin gördüklerinizden başka bir şey göremiyor dedi.

Amazon Türkiye kesinlikle müşteri hizmetleri olarak iyi değil. 1-2 ürün iade aldı, 1-2 ürünü iade edeyim dediniz de "Sizde kalsın" dedi diye fikrim değişmez. Sorun yaşarsanız muhattabınız yok.
üst düzey müşteri hizmetleriyle yazışarak mı yoksa sesli olarak mı görüştünüz?
hayır siz kesinlikle haklısınız kesinlikle mağdursunuz ama ne yapılabilir? üstte anlatmak istediğim bu ne yapılabilir?
 
P Çevrimdışı

penguen

Yeni Üye
29 Ara 2021
9
20
üst düzey müşteri hizmetleriyle yazışarak mı yoksa sesli olarak mı görüştünüz?
hayır siz kesinlikle haklısınız kesinlikle mağdursunuz ama ne yapılabilir? üstte anlatmak istediğim bu ne yapılabilir?
Pardon, ben sizin Amazon haklı dediğinizi sandım.
Aslında üst düzey müşteri hizmetlerine de normalde ulaşamıyorsunuz.
Ben jeff@amazon.com'a mail attım. Artık bir sıkıntı yaşadığımda direkt buraya yazıyorum. Yaklaşık bir hafta sonra falan arıyorlar. Türkçe konuşan birisi, internet üzerinden arıyor.
Yani ben jeff@amazon.com'a mail atmayı bilmesem, aylarca bekleyeceğim belki de. Az para da değildi, 3375 TL.
 
lemon Çevrimdışı

lemon

Aktif Üye
31 Eki 2020
416
37
Pardon, ben sizin Amazon haklı dediğinizi sandım.
Aslında üst düzey müşteri hizmetlerine de normalde ulaşamıyorsunuz.
Ben jeff@amazon.com'a mail attım. Artık bir sıkıntı yaşadığımda direkt buraya yazıyorum. Yaklaşık bir hafta sonra falan arıyorlar. Türkçe konuşan birisi, internet üzerinden arıyor.
Yani ben jeff@amazon.com'a mail atmayı bilmesem, aylarca bekleyeceğim belki de. Az para da değildi, 3375 TL.
gündüz öple satlerinde uygula a üzerinden telefon açın. öğle saatlerinde telefonlara amazon almanya müşteri hizmetleri bakar. sorunu direkt anlatın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt