Amazon Gittigidiyor Hepsiburada N11 Çiçeksepeti Trendyol (Anket İçerir)

En Çok Güvendiğiniz Yer Sağlayıcı Firma Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    45
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Bu mecralar hakkında vatandaşın görüşleri nedir, Hangi yer sağlayıcıya daha çok güveniyor ve hangisini daha problemli buluyorlar diye bir video zinciri başlattım.

İlk olarak AMAZON hakkında görüşlerini sordum insanlara, gelen bilgiler doğrultusunda video hazırladım.

Sırası ile haftada bir diğer platformlar hakkında insanların görüşlerini videoya aktarmayı düşünüyorum

Bu anlamda forumumuzun değerli ailesini de gerek ankete katılımları ve gerekse yorumları ile bu çalışmanın içerisinde görmek isterim.

Amazon videosu bu

Topluluk Sekmesinde bir sonraki video için görüş sorduğum alan bu

Anketi de açıyorum şimdi.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
E ticaretin bağımlısı olarak ilk ben yorum yapayım hocam??

Defalarca telefon almış biri olarak güvenilirlik yönünden kesinlikle n11 derim.Eşimin telefonu imei klonlandı ,üzerinden 4 ay kadar geçmesine rağmen n11 inde yardımlarıyla telefon iade oldu.

Ancak en son ben fiyat yönünden daha ucuz diye Trendyol dan aldım , şansıma sim kızağında plastik takoz vardı fabrikasyon hata sanırsam yapışık olarak geldi.Trendyol kenara çekildi satıcı ile başbaşa bıraktı.İade etmek istiyorum dediğimde ise servise gönderin rapor düzenlesinler dediler.

Amazondan bahsedecek olursak evet ülkemizde ki e ticaret anlayışına yeni bir boyut getirdiler ancak bir ürünüm depolarında kayboldu ve fiyatı da epey ucuz diye almıştım.Neyseki siz ürünü alın bir aradaki fiyat farkını size gönderelim dediler ve öyle de oldu.

GittiGidiyor için tek kelime ile şunu diyorum kapıyı kapatıp gitsinler artık?

Son olarak Hepsiburada son zamanlarda ciddi bir atak yaptı .Umarım öyle devam ederler.

Ne olursa olsun ülkemizde ki e ticaret anlayışı eminim ki gelişmiş ülkelerin halen çok gerisinde olduğunu düşünüyorum.Aslında bir kısmı da kendini uyanık sanan alıcılar ve lojistik sıkıntılarından kaynaklı . Umarım e ticaret daha da yaygınlaşır diyorum.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
E ticaretin bağımlısı olarak ilk ben yorum yapayım hocam??

Defalarca telefon almış biri olarak güvenilirlik yönünden kesinlikle n11 derim.Eşimin telefonu imei klonlandı ,üzerinden 4 ay kadar geçmesine rağmen n11 inde yardımlarıyla telefon iade oldu.

Ancak en son ben fiyat yönünden daha ucuz diye Trendyol dan aldım , şansıma sim kızağında plastik takoz vardı fabrikasyon hata sanırsam yapışık olarak geldi.Trendyol kenara çekildi satıcı ile başbaşa bıraktı.İade etmek istiyorum dediğimde ise servise gönderin rapor düzenlesinler dediler.

Amazondan bahsedecek olursak evet ülkemizde ki e ticaret anlayışına yeni bir boyut getirdiler ancak bir ürünüm depolarında kayboldu ve fiyatı da epey ucuz diye almıştım.Neyseki siz ürünü alın bir aradaki fiyat farkını size gönderelim dediler ve öyle de oldu.

GittiGidiyor için tek kelime ile şunu diyorum kapıyı kapatıp gitsinler artık?

Son olarak Hepsiburada son zamanlarda ciddi bir atak yaptı .Umarım öyle devam ederler.

Ne olursa olsun ülkemizde ki e ticaret anlayışı eminim ki gelişmiş ülkelerin halen çok gerisinde olduğunu düşünüyorum.Aslında bir kısmı da kendini uyanık sanan alıcılar ve lojistik sıkıntılarından kaynaklı . Umarım e ticaret daha da yaygınlaşır diyorum.
Var ol sevgili Mert.

Burada yazılan mesajları video içeriğinde referans olarak kullanacağım :)
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,258
N11 2 defa iadem oldum (birisi azönce onaylandı)
sadece işlemi başlatım gerini N11 halletti.
 
G Çevrimdışı

GKHN_01

Yeni Üye
6 Kas 2020
34
33
Adem hocam güzel bir konu olmuş yine ellerinize sağlık benim için N11 ve Amazon güvenlik konusunda. Sebebi N11 temsilcileri hızlı dönüş yapıyorlar ve sorunu büyük oranda çözüyorlar. Monitör konusunda 1 iadem 1 değişim talebim olmuştu hızlıca hallettim.( Tabi 2 monitörü de almayıp daha sonra 3. Monitör olan Asusu sipariş verip onda karar kıldım)
 
gercekrambo Çevrimdışı

gercekrambo 

Süper Üye
2 Şub 2020
1,776
diğerlerinde "belki" derken, amazon'da tamamdır dersin. tüketiciyi mağdur etmemekte , oyunu değiştiren amazon.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
Bugün güzel bir örnek yaşadım hocam.


Screenshot_2021-06-24-22-07-38-080_com.whatsapp32958027327644dd.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bugün güzel bir örnek yaşadım hocam.


Screenshot_2021-06-24-22-07-38-080_com.whatsapp32958027327644dd.jpg
Bu HB Klasik cevaplar satıcısı hb de olsa önce t.servise sonra doa raporu ile bize gönderin

iyi alışmışlar aynı klasik cevaplar bu hb'nin ben .......... diyorum başkada birşey demiyorum :kiskis

işleri güçleri vatandaşı uğraştırmak
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Bugün güzel bir örnek yaşadım hocam.


Screenshot_2021-06-24-22-07-38-080_com.whatsapp32958027327644dd.jpg
Nasıl ki hem yer sağladığınız ticari işletmelerden aldığınız komisyon, hem de tüketiciler sayesinde reklam gelirlerinden cukkayı dolduruyorsanız, Vatandaş sorun yaşadığında da MUHATAP olacaksınız elbette kardeşim yok öyle 3 kuruşa 5 köfteyi alıp kenara çekilmek.

İyi alıştı bunlar.

O zaman reklamlara siz çıkmayın, Murtaza Bakkaliyesi çıksın ki muhatabımızı bilelim..
 
F Çevrimdışı

FutureAnalyst

Yeni Üye
17 Ara 2021
3
47
Olumsuz örnek . Hocam Hakikaten neymiş bu Amazon . Çok sıcak ... dün gece saat 2 de takip ettiğim 75'' TV nin fiyatının düştüğünü gördüm. Fırsatı kaçırmayım dedim. 5000 TL düşmüş. Saat 4 e kadar siparişi tamamlayamadım . Sabah kalkınca Amazon müşteri temsilcisi ile canlı yazıştık yaklaşık 1 saat . Sonuç Adres İstanbul Beylikdüzü -Adnan Kahveci Mahallesi . ( videonuzun yayınlandığı zamanlarda basında çokça yer almıştı. Türkyenin en kalabalık mahallesi hatırlarsınız. Son derece modern 15 katlı akıllı binaların olduğu peyzaj ve şehirleşme konusunda istanbul un en göze hitap semtlerinden) Sonuç. Güvenlik ve Lojistik ilkeleri gereği adresime Televizyon sevkiyatı yapılamıyor. Sonuç size 72 saat içerisinde dönülecek dendi. 72 saat mi dalga mı geçiyorsunuz yazdım. Prosedür böyle dendi . Hocam yorumunuzu merak ediyorum. Uykusuz kaldığıma mı yanayım sinir olduğuma mı. Fiyat değişikliğinden Amazon sorumlu değilmiş. Tamam yabancı bir şirket bazı uluslararası politikalarınız olabili . Amazon Türkiye yöneticileri ne iş yaparlar bana bunu izah edebilir misiniz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri