29.12.2021 tarihinde "Gittigidiyor" sitesinden "incehesap" adlı mağazadan MSI Gm41 lightweight WİRELESS(kablosuz) mouse'u piyasanın %40 altına yani 470 liraya satın aldım.
Mağaza bana aynı ürünün KABLOLU(daha ucuz) versiyonunu hiç bir açıklama yapmadan fatura kesti ve kargoladı.
Hemen incehesap mağazasıyla iletişime geçtim ve EN YETKİLİ KİŞİ! olduğunu iddia eden Gökhan bey ürünü; stok olmadığı, sistemde bir hata olduğu ve o ürünün aslında kablolu versiyon olduğu bahanesiyle iade etmemi istedi. Lakin aynı ürün hala kendi sitelerinde satışta idi. 3-4 kişi aynı durumdan mağdur olduk ve hala sitelerinde OLMAYAN* ürünün satışını yaparak başkalarını da mağdur ediyorlar. Daha sonradan 770 liralık ürünü size 470 liraya satamam diyerek bir gaf da işlendi. Bense, yılbaşı arefensinde paramın onlarda kaldığını, tüm yılbaşı indirimlerini kaçırdığımı ve kaçırmakta olduğumu belirterek satın aldığım ürünün bana temin edilmesini istedim. Bir de konuyla alakasız ama bu mousu alabilmek için kendi mouse'umu ucuza satmıştım yani mousesuz da kaldım.
Tabii ki talebim de reddedildi.
Böyle bir durumda onlar mı haklı oluyor yoksa ben mi?
Yani iade etmesem satın aldığım kablosuz mouse üzerinde hak iddia edebilir miyim? Yoksa bir hata yaptık diyerek sıyrılabiliyorlar mı işin içinden? Özür de dilemediler yanlış hatırlamıyorsam. Lakayıt bir şekilde firmamız itibar ya da müşteri kaybetmez de dendi Gökhan bey tarafından.
Adem Helvacı yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Ürünü satın aldığım zaman wireless versiyon olduğu açık bir şekilde bellidir. Ekran görüntüsü ektedir.
Mağaza bana aynı ürünün KABLOLU(daha ucuz) versiyonunu hiç bir açıklama yapmadan fatura kesti ve kargoladı.
Hemen incehesap mağazasıyla iletişime geçtim ve EN YETKİLİ KİŞİ! olduğunu iddia eden Gökhan bey ürünü; stok olmadığı, sistemde bir hata olduğu ve o ürünün aslında kablolu versiyon olduğu bahanesiyle iade etmemi istedi. Lakin aynı ürün hala kendi sitelerinde satışta idi. 3-4 kişi aynı durumdan mağdur olduk ve hala sitelerinde OLMAYAN* ürünün satışını yaparak başkalarını da mağdur ediyorlar. Daha sonradan 770 liralık ürünü size 470 liraya satamam diyerek bir gaf da işlendi. Bense, yılbaşı arefensinde paramın onlarda kaldığını, tüm yılbaşı indirimlerini kaçırdığımı ve kaçırmakta olduğumu belirterek satın aldığım ürünün bana temin edilmesini istedim. Bir de konuyla alakasız ama bu mousu alabilmek için kendi mouse'umu ucuza satmıştım yani mousesuz da kaldım.
Tabii ki talebim de reddedildi.
Böyle bir durumda onlar mı haklı oluyor yoksa ben mi?
Yani iade etmesem satın aldığım kablosuz mouse üzerinde hak iddia edebilir miyim? Yoksa bir hata yaptık diyerek sıyrılabiliyorlar mı işin içinden? Özür de dilemediler yanlış hatırlamıyorsam. Lakayıt bir şekilde firmamız itibar ya da müşteri kaybetmez de dendi Gökhan bey tarafından.
Adem Helvacı yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Ürünü satın aldığım zaman wireless versiyon olduğu açık bir şekilde bellidir. Ekran görüntüsü ektedir.
Son düzenleme: