A101 Nordmende NM50F351 2599TL

L Çevrimdışı

Labrodor

Yeni Üye
3 May 2020
8
27
IMG-20211112-WA0002.jpg


IMG-20211112-WA0001.jpg
adem ustam görüntü ters ve ortadan ikiye bölük yardımcı olabilirmisiniz.

L Labrodor, Adem helvacı
 
N Çevrimdışı

Natureltiqqy

Yeni Üye
9 Eki 2021
13
34
Bu televizyonu çok araştırdım, A Adem Helvacı F fikoloji

IMG_20211126_105924.jpg
IMG_20211126_105851.jpg
IMG_20211126_110140.jpg
IMG_20211126_110129.jpg

hocanın videolarını da izleyerek fiyat/performans olarak alınabilir olduğuna inanarak A101 Online Mağazadan Nordmende NM50F351 marka televizyonu 2600₺ye satın aldım, dün akşam saat:20.00 civarında kargoyu teslim aldım, dağıtım bölgesi yağışlı olduğu için kurye aracı çık in yaparken televizyon kutusunun alt tarafı 10cm kadar hafif ıslanmış, ve çok ufak bir çizik var ama önemli bir hasar değil zaten, kurye de her tarafında köpük var zaten servis kuracak sıkıntı olursa rapor tutar da demesi üzerine ben de yetkili servise kurulum yaptırmayı düşündüğüm için servis gerekli incelemeyi yaparak kutuyu açacağını gerekirse duruma göre rapor tutar diye düşündüm. Neyse ertesi gün (bugün) müşteri hizmetlerinden Samsun ili Salıpazarı ilçesine bakan yetkili servisin numarasını istedim ve Çarşamba ilçesinde bulunan Zengin Elektronik servisi numarasını verdi.
Servisi aradım, duvara montaj yaptırmak istediğimi de belirttim, aramızdaki mesafe nokta atışı 25km, git gel 50km için kilometre başına 2₺ aldıklarını söyledi, onun hesaba göre yol 60km olduğu için sadece yol için 120₺, artı kurulum ile berabere toplam 200₺ olduğunu söyledi. Duvara montaj için de ayrıca seçeceğim aparatın ücretini vermem gerektiğini belirtti.
Servisin hesabına göre 2600₺ye aldığım televizyonun sadece kurulumuna kendisinin %15i kadar 250-300₺ arası para vermemi istiyorlar. Dedim tamam bari gelin her şey dahil 200₺ye kurun, yok kesinlikle olmaz firma bize zaten para vermiyor felan, A101 sitesinde kurulum prosedürü bulunmadığı yazıyordu, dedim ben kendim kurarım ama sıkıntı durumunda yeniden seni gönderecekler zaten iki iş olmasın diye seni çağırıyorum zaten makul bir ücretle duvara montaj kurulum(200₺)yap işte, senin kurduğunda sıkıntı olursa ben de ona göre rapor tutarım elinde kalır dercesine bir cevap aldım bunun üzerine telefonu kapatıp Mehmet Atmaca müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım, Mehmet Atmaca Elektronik müşteri hizmetleri de topu hemen A101e attı, prosedürü sıraladı yok kargoda çizik bile olsa almamanız gerekirdi felan, bu ülkede kargolardan haberleri yok anlaşılan ufak bir çizikle geldi ya daha ne olsun, pürüzsüz gelme şansı zaten 1/1000, pürüzsüz olsa da her türlü hasar olma ihtimali var dedim, yok işte aldığınız yer ile iletişime geçin vs.
Servis ücretini söyledim, makul bir rakam mı diye anlattım, isterseniz kendiniz kurabilirsiniz diyor ama arızalı çıkarsa sorumluluk size aittir diyor, halla halla tvyi üreten firma sorumluluk almıyor alıcı olarak ben bütün sorumlulukları alacağım vay be.
Bir sürü bir şeyler anlattıktan sonra adresimi telefonumu aldı, bulunduğum yere başka servis bakabilirse geri dönüş yapacaklarmış.
Kısacası şuan televizyon kutusu ile ortada kaldık.
Risk alarak kutuyu açıp kurulum yapmalı mıyım, olası hasar ve arıza durumunda ne yapabilirim nasıl bir yol izleyebilirim? Yoksa 300₺ ver kurulumu yaptır mı dersiniz düşünceleriniz neler?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
O şekilde Tv'yi teslim almışınız sorun çıkarsa servis üretici sorumluluk almaz orası kesin

A101 kutu hasarlı vs demez ise iade alır orası karışık siz kurulumu yapın sorun çıkarsa a101 ile çözersiniz.

Resim video çekin bol bol öyle kurulum yapın sorun çıkarsa iade almazlarsa THH ile hakkınızı alırsınız.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,068
Bu televizyonu çok araştırdım, A Adem Helvacı F fikoloji

IMG_20211126_105924.jpg
IMG_20211126_105851.jpg
IMG_20211126_110140.jpg
IMG_20211126_110129.jpg

hocanın videolarını da izleyerek fiyat/performans olarak alınabilir olduğuna inanarak A101 Online Mağazadan Nordmende NM50F351 marka televizyonu 2600₺ye satın aldım, dün akşam saat:20.00 civarında kargoyu teslim aldım, dağıtım bölgesi yağışlı olduğu için kurye aracı çık in yaparken televizyon kutusunun alt tarafı 10cm kadar hafif ıslanmış, ve çok ufak bir çizik var ama önemli bir hasar değil zaten, kurye de her tarafında köpük var zaten servis kuracak sıkıntı olursa rapor tutar da demesi üzerine ben de yetkili servise kurulum yaptırmayı düşündüğüm için servis gerekli incelemeyi yaparak kutuyu açacağını gerekirse duruma göre rapor tutar diye düşündüm. Neyse ertesi gün (bugün) müşteri hizmetlerinden Samsun ili Salıpazarı ilçesine bakan yetkili servisin numarasını istedim ve Çarşamba ilçesinde bulunan Zengin Elektronik servisi numarasını verdi.
Servisi aradım, duvara montaj yaptırmak istediğimi de belirttim, aramızdaki mesafe nokta atışı 25km, git gel 50km için kilometre başına 2₺ aldıklarını söyledi, onun hesaba göre yol 60km olduğu için sadece yol için 120₺, artı kurulum ile berabere toplam 200₺ olduğunu söyledi. Duvara montaj için de ayrıca seçeceğim aparatın ücretini vermem gerektiğini belirtti.
Servisin hesabına göre 2600₺ye aldığım televizyonun sadece kurulumuna kendisinin %15i kadar 250-300₺ arası para vermemi istiyorlar. Dedim tamam bari gelin her şey dahil 200₺ye kurun, yok kesinlikle olmaz firma bize zaten para vermiyor felan, A101 sitesinde kurulum prosedürü bulunmadığı yazıyordu, dedim ben kendim kurarım ama sıkıntı durumunda yeniden seni gönderecekler zaten iki iş olmasın diye seni çağırıyorum zaten makul bir ücretle duvara montaj kurulum(200₺)yap işte, senin kurduğunda sıkıntı olursa ben de ona göre rapor tutarım elinde kalır dercesine bir cevap aldım bunun üzerine telefonu kapatıp Mehmet Atmaca müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım, Mehmet Atmaca Elektronik müşteri hizmetleri de topu hemen A101e attı, prosedürü sıraladı yok kargoda çizik bile olsa almamanız gerekirdi felan, bu ülkede kargolardan haberleri yok anlaşılan ufak bir çizikle geldi ya daha ne olsun, pürüzsüz gelme şansı zaten 1/1000, pürüzsüz olsa da her türlü hasar olma ihtimali var dedim, yok işte aldığınız yer ile iletişime geçin vs.
Servis ücretini söyledim, makul bir rakam mı diye anlattım, isterseniz kendiniz kurabilirsiniz diyor ama arızalı çıkarsa sorumluluk size aittir diyor, halla halla tvyi üreten firma sorumluluk almıyor alıcı olarak ben bütün sorumlulukları alacağım vay be.
Bir sürü bir şeyler anlattıktan sonra adresimi telefonumu aldı, bulunduğum yere başka servis bakabilirse geri dönüş yapacaklarmış.
Kısacası şuan televizyon kutusu ile ortada kaldık.
Risk alarak kutuyu açıp kurulum yapmalı mıyım, olası hasar ve arıza durumunda ne yapabilirim nasıl bir yol izleyebilirim? Yoksa 300₺ ver kurulumu yaptır mı dersiniz düşünceleriniz neler?

Geçmiş olsun .

Hatayı teslim almakla yapmışınız .
Tutanak durumu ?

Hiç riske gerek yok . Açmadan geri verin . Benim fikrim .
Tv iyi gösterse dahi yarın bir durum olur stres içinde olabilirsiniz .
keşke , keşke dememek için .

Bu devir güvensizlik devri . Yapmak istedikten sonra .
Değişim bile olsa kutuyu değiştir bantla aynı televizyonu ver .
Tabiki tv nin çalışması yarın diyelim oksitlenme oldu .

 
N Çevrimdışı

Natureltiqqy

Yeni Üye
9 Eki 2021
13
34
Geçmiş olsun .

Hatayı teslim almakla yapmışınız .
Tutanak durumu ?

Hiç riske gerek yok . Açmadan geri verin . Benim fikrim .
Tv iyi gösterse dahi yarın bir durum olur stres içinde olabilirsiniz .
keşke , keşke dememek için .

Bu devir güvensizlik devri . Yapmak istedikten sonra .
Değişim bile olsa kutuyu değiştir bantla aynı televizyonu ver .
Tabiki tv nin çalışması yarın diyelim oksitlenme oldu .

Ülkede hiç bir şeye güven kalmamış artık, tutanak yok akşam karanlığı ve hava yağışlı olduğu için hızlıca kontrol ettim, alt tarafının bantı ıslandığı için atmış karton deforme olmuş, teslim alırken böyle durum yoktu sabaha kadar bu hale gelmiş. Attığınız konudaki TV'leri mağazada satışa koyabildiklerine göre kutunun pek bir önemi yok olarak içimi rahatlatıyor o fotoğraflar.
Şimdi A101den mail geldi aynı şeyleri yazıp fotoğrafları attım bakalım geri dönüşlerin bekliyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt