Merhaba Değerli Forumdaşlar,
11.11.2022 tarihinde A101 internet sitesi üzerinden sipariş verdiğim 18.11.2022 tarihinde tarafıma teslim edilmiş ve ambalajı açılmamış ürün için iade tabi oluşturdum. Talep için gelen e-postadaki cevap şu şekilde:
Bildiğim kadarıyla tüketici kanununda ve mesafeli satış yönetmeliğinde cayma hakkı ile ilgili bir değişiklik olmadı. Benim şu şekilde cevap yazmam yeterli olur mu yoksa başka öneriniz de var mı? E-postaya yazacağım cevap şu şekilde :
İyi günler dilerim.
11.11.2022 tarihinde A101 internet sitesi üzerinden sipariş verdiğim 18.11.2022 tarihinde tarafıma teslim edilmiş ve ambalajı açılmamış ürün için iade tabi oluşturdum. Talep için gelen e-postadaki cevap şu şekilde:
Değerli Müşterimiz,
ürünlerle ilgili iade işlemi yapılabilmesi için servis raporu ya da kargo hasar tespit tutanağı gerekmektedir. İlgili rapor ya da tutanağı bu ileti üzerinden mail olarak göndermenizi rica ederiz. ürünün kutu görselinide bu mail üzerinden iletmenizi rica ederiz.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Bildiğim kadarıyla tüketici kanununda ve mesafeli satış yönetmeliğinde cayma hakkı ile ilgili bir değişiklik olmadı. Benim şu şekilde cevap yazmam yeterli olur mu yoksa başka öneriniz de var mı? E-postaya yazacağım cevap şu şekilde :
Sayın A101 Yetkilisi,
27 Kasım 2014 tarihli ve 29188 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 9. maddesi 1.ve 2.fıkrasında belirtildiği üzere ürünün tarafıma tesliminden itibaren 14( on dört) gün içerisinde hiç bir cezai işlem ödemeksizin cayma hakkım var. Ürünün ambalajı açılmadı tekrar satılabilirliği bozulmadı. O yüzden de servise rapor tutturma zorunluluğum olmadığını düşünüyorum. Fotoğraf ilişikte sunulmuştur. İade sürecinin başlatılması yönünde;
Gereğini rica ederim.
İyi günler dilerim.