Merhabalar
Ürünün ekran boyutu ve fiyat/performans olarak üstün gördüğüm için tercih etmiştim sonrasında kısa süre içersinde panelinde tozlanma ve bulut görüntüsü oluştu servis kaydı açtım panelin sıfır bir panelle değişeceğini düşünürken temizleyip getirdiler ve geldiğinde içersinde toz partikülleri mevcuttu izlemeye engel teşkil etmez ama satsam ürünü satın alacak kişi bu nedenle ürünümü daha düşük fiyattan almak isteyecek yani ürünüme değer kaybettirdiler kayıt açtırdım müşteri hizmetlerinden şikayetvara yazdım sonuç 0
Hiçbir şey değişmedi toz partikülü garanti kapsamına girmiyormuş neyse şuanda yine panel aynısı gibi tozlandı gölge görüntüsü oluştu fakat ben yine aynısı gibi temizleyip getirsinler istemiyorum kayıt oluşturdum bu durumu ilettim ama karşımda ki ne kadar anladı bilemiyorum başka bir yetkiliye ulaşma imkanı da yok tabi 2.kez tekrarlayan arıza da ne yapabilirim şubat 2021 de garantisi bitecek ürünün ve bu kronik bir arıza sürekli o panel tozlanacak garanti bittiğinde de servis 65 inch bir tv nin panelini temizlemek için benden bir sürü para isteyecek para iadesi veya ben para vereyim üstüne bana arızasız bir model göndersinler istiyorum bunu nasıl başarabilirim sorum bu?
Ürünün ekran boyutu ve fiyat/performans olarak üstün gördüğüm için tercih etmiştim sonrasında kısa süre içersinde panelinde tozlanma ve bulut görüntüsü oluştu servis kaydı açtım panelin sıfır bir panelle değişeceğini düşünürken temizleyip getirdiler ve geldiğinde içersinde toz partikülleri mevcuttu izlemeye engel teşkil etmez ama satsam ürünü satın alacak kişi bu nedenle ürünümü daha düşük fiyattan almak isteyecek yani ürünüme değer kaybettirdiler kayıt açtırdım müşteri hizmetlerinden şikayetvara yazdım sonuç 0
Hiçbir şey değişmedi toz partikülü garanti kapsamına girmiyormuş neyse şuanda yine panel aynısı gibi tozlandı gölge görüntüsü oluştu fakat ben yine aynısı gibi temizleyip getirsinler istemiyorum kayıt oluşturdum bu durumu ilettim ama karşımda ki ne kadar anladı bilemiyorum başka bir yetkiliye ulaşma imkanı da yok tabi 2.kez tekrarlayan arıza da ne yapabilirim şubat 2021 de garantisi bitecek ürünün ve bu kronik bir arıza sürekli o panel tozlanacak garanti bittiğinde de servis 65 inch bir tv nin panelini temizlemek için benden bir sürü para isteyecek para iadesi veya ben para vereyim üstüne bana arızasız bir model göndersinler istiyorum bunu nasıl başarabilirim sorum bu?