65ud8900 Tekrarlayan Panel Tozlanması

S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Merhabalar
Ürünün ekran boyutu ve fiyat/performans olarak üstün gördüğüm için tercih etmiştim sonrasında kısa süre içersinde panelinde tozlanma ve bulut görüntüsü oluştu servis kaydı açtım panelin sıfır bir panelle değişeceğini düşünürken temizleyip getirdiler ve geldiğinde içersinde toz partikülleri mevcuttu izlemeye engel teşkil etmez ama satsam ürünü satın alacak kişi bu nedenle ürünümü daha düşük fiyattan almak isteyecek yani ürünüme değer kaybettirdiler kayıt açtırdım müşteri hizmetlerinden şikayetvara yazdım sonuç 0
Hiçbir şey değişmedi toz partikülü garanti kapsamına girmiyormuş neyse şuanda yine panel aynısı gibi tozlandı gölge görüntüsü oluştu fakat ben yine aynısı gibi temizleyip getirsinler istemiyorum kayıt oluşturdum bu durumu ilettim ama karşımda ki ne kadar anladı bilemiyorum başka bir yetkiliye ulaşma imkanı da yok tabi 2.kez tekrarlayan arıza da ne yapabilirim şubat 2021 de garantisi bitecek ürünün ve bu kronik bir arıza sürekli o panel tozlanacak garanti bittiğinde de servis 65 inch bir tv nin panelini temizlemek için benden bir sürü para isteyecek para iadesi veya ben para vereyim üstüne bana arızasız bir model göndersinler istiyorum bunu nasıl başarabilirim sorum bu?
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Normal şartlarda 65" temizleme servis tarafından zorunlu değildir. Bildiğim kadarı ile öyle.
1. Servis kendine güveniyorsa yapabilir.
2. Servis kendine güvenmiyorsa panel değişimi, eğer panel stokta yoksa cihaz değişimi yapılabilir.
Bu servisin yetkinligine bağlıdır.
Panel temizliği zahmetli gelen panelde de de bir cisim vardı tekrardan panel değiştirmek gerekirdi ama ben bı köpük için milli servet harcatmak istemedim ve temizledim.
 
N Çevrimdışı

Nautilus

Aktif Üye
13 Haz 2019
294
43
Garantisi devam ediyorsa değişim isteyin kabul etmezlerse alın servis raporlarını gidip tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi isteyin..
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Hocam evde soba yok toza etken hiçbir şey elektrikli süpürgem bile hepa filtreli toz çıkışı yok evde 7 aylık bebek var bugüne kadar hiç tadilat görmedi çalışma olmadı evde ben ürünü alırken teknosa da incelediğim modelde de bu bulutlanma görüntüsü mevcuttu orda ki arkadaşa sorduğumda üstünde duvar deldik ondan öyle dedi meğerse yalanmış :) duvar falan delindiği yokmuş internette bir kaç kişi daha aynı şikayette bulunmuş benim ürünüm bu nedenle bir kez servise gitti geldi ve geldiğinde de tam anlamıyla temizlenemişti şimdi yarın servis gelcek ve cihazı alıp götürcek ne yapmam gerekir geldiklerinde ne demeliyim garantisi bittikten sonra yine aynısı olacağına eminim tekrarlıyor ve servislerin çoğu 65inc cihazı temizlemek istemiyor temizlerim diyende sorumluluk almam falan diyor yani garanti bittiğinde ortada kalacağım o yüzden ürün hala garanti kapsamındayken ya ürün para iadesi yada farklı bir modelle değişimini istemekteyim farkına da öderim çünkü garanti bittiğinde beyaz görüntülerin tümünde tv nin üst orta kısmında bir bulut çökmüş oluyor
F fikoloji
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Hocam evde soba yok toza etken hiçbir şey elektrikli süpürgem bile hepa filtreli toz çıkışı yok evde 7 aylık bebek var bugüne kadar hiç tadilat görmedi çalışma olmadı evde ben ürünü alırken teknosa da incelediğim modelde de bu bulutlanma görüntüsü mevcuttu orda ki arkadaşa sorduğumda üstünde duvar deldik ondan öyle dedi meğerse yalanmış :) duvar falan delindiği yokmuş internette bir kaç kişi daha aynı şikayette bulunmuş benim ürünüm bu nedenle bir kez servise gitti geldi ve geldiğinde de tam anlamıyla temizlenemişti şimdi yarın servis gelcek ve cihazı alıp götürcek ne yapmam gerekir geldiklerinde ne demeliyim garantisi bittikten sonra yine aynısı olacağına eminim tekrarlıyor ve servislerin çoğu 65inc cihazı temizlemek istemiyor temizlerim diyende sorumluluk almam falan diyor yani garanti bittiğinde ortada kalacağım o yüzden ürün hala garanti kapsamındayken ya ürün para iadesi yada farklı bir modelle değişimini istemekteyim farkına da öderim çünkü garanti bittiğinde beyaz görüntülerin tümünde tv nin üst orta kısmında bir bulut çökmüş oluyor
F fikoloji
Evet sıkıntılı durum , işinizi çözecek vestel servisidir.
Toz herzaman vardır soba şart değil, süpürge mühim değil. Misal bu aralar arka sokakta çalışma var , cami açıyorum güneş karşıdan vuruyor ve net şekilde havada uçuşan zerreleri görüyoruz. Televizyon veya elektronik ürünler ise üzerinde dolaşan elektirik sebebi ile statiklenme kaynaklı süpürge gibi hepsini üstüne çekiyor.
Değişim olsa sorun olacak mı ? Hayır yeni modelde de olacak ☺️ he yeni tiplerde metal arka kasa var plastik kasaya nazaran daha geç tozlanabilir veya tozlanmaysdabilir.
İnşallah nihayi sonuca varırsınız
 
S Çevrimdışı

serhan 

Aktif Üye
10 Ara 2017
278
Bugün aranarak ürün değişimini yapacaklarını ellerinde aynısından olmadığı için 65u9500 vereceklerini söylediler fakat incelediğimde aynı kasa aynı ayak hiçbir fark göremedim 65ud li olan modeli istediğimi söyledim çünkü onların kasası metal ayakları daha güzel falan neyse 3 bin lira civarında fark çıkabilir dediler bir inceleyim döneyim dedim kaldık öyle hiç de hoşuma gitmedi 65u9500 ud9800 den bir farkı olduğunu düşünmüyorum :(
 
N Çevrimdışı

nedimm

Aktif Üye
10 Ara 2017
493
Bugün aranarak ürün değişimini yapacaklarını ellerinde aynısından olmadığı için 65u9500 vereceklerini söylediler fakat incelediğimde aynı kasa aynı ayak hiçbir fark göremedim 65ud li olan modeli istediğimi söyledim çünkü onların kasası metal ayakları daha güzel falan neyse 3 bin lira civarında fark çıkabilir dediler bir inceleyim döneyim dedim kaldık öyle hiç de hoşuma gitmedi 65u9500 ud9800 den bir farkı olduğunu düşünmüyorum :(
Geçmiş olsun Vestel panel tozlanmasi problemlerini iyi bilirim geçmiş olsun ürün değişimi güzel bir sonuç fakat ne farkı onu anlamadim ürün garanti devam etmiyor mu
 
Geri
Üst Alt