65 GEU 7830 B Cihaz ve Satış Sonrası Tecrübesi

A Çevrimdışı

americ

Yeni Üye
24 Kas 2021
2
34
Merhabalar;

Ön Bilgi: Grundig marka televizyonlarda teknik detay bulmak imkansız. Grundig De, Grundig Tr ile defalarca iletişim kurdum. Sertifikalar üzerinden panel ürecitisi filan aradım ama . nafile. Tam anlamıyla piyango Şansınz varsa bu grubun teknik servisinde vakit geçirmiş bir arkadaş edinin.

Hızlı Giriş: 8 Kasım'da fiyatı çok uygun diye 65 GEU 7830 B modelini satın aldım ve teslim edildiği gün eski TV mi ( Telefunken 50TU5020 ) sattım ve maceramız başladı.
Daha önce LG ve Toshiba kullanmış birisi olarak ilk etapta smart'ı yeterli buldum. Ne de olsa giriş seviyesi bir cihaz. Renk canlılığı keskinliği fena değil hala da F/P ürünü almış olduğumdan dolayı mutluydum.

Kara Gün/Gece: Uygun fiyata güzel bir TV almanın verdiği keyifle akşam vakti fermente üzüm suyum ile birlikte 4K Netflix'den uygun bir içerik izlemeye başladım ki... Filmi yarıda bıraktım. Ekranın sağ duvarından sızan bir ışık. Hemen Arçelik/Beko/Grundig müşteri hizmetlerini aradım, servis yönlendirdiler ve değişim kararı verdiler. Yeni cihazı getirene kadar da eski cihazı almadılar. ( Hizmetin bu kısmı çok başarılı: Çok hızlı dönüş, az sorgu ve cihazsız bırakmamaları ) Ancak 3 defa aynı problemden cihaz değiştirdim ve 4. süde onaylandı. Firmadan farklı bir panel kullanılan cihaz istedim, ilk aldığım cevap ( Ön Bilgi ile bağlantılı ) " üretimdeki bu bilgileri ticari sır olarak paylaşamıyoruz " oldu.

Karar : Hiç bir teknik bilgi paylaşılmadan 65 GFU 8960 B modele geçiş yapmam için benden istenen bedel 2400 TL oldu. Ki bu rakam cihazı satın aldığım bedelin % 43 üne tekabül ediyordu. 65 GFU 8965 B modelini istedim ( 1.000 TL fark vardı ) değişim stoklarımız farklı o model değişim stoğumuzda yok cevabını alıp cebimden fazladan çok para çıkmadan bunun çözülemeyeceği artık firmayla köşe kapmaca oynama vaktinin geldiğini anladım. 1- 2 haftada bir cihazı ücretsiz değiştirmekle uğraşıp ( panel sorununun devam edeceğini var sayıyorum ) firmanın ürün bazında geri dönme oranını arttırmada büyük rol oynayıp ürün banttan ve stoklardan çekildiğinde mecburen farklı bir modele ücretsiz geçiş yapmayı. 2- Hali hazırda 3 değişim oldu ve 4. onaylandı 23 ay daha kullanıp tekrardan kayıt açarak yeni cihaz almayı planlıyorum. ( o zamana kadar nice cihazlar gelip geçer )

Not: Edindiğim bilgilere dayanarak bu gruptan TV alacaksanız 9 serisi ( imperium ) kalite olarak ancak kurtarır onların fiyatları da LG - Samsung la yarışır. Alt modeller için Awox Onvo Techwood filan deneyin derim en azından denedim dersiniz daha az ödersiniz.


Kısa Not: Fotoğraflar değişen 3 farklı 65 GEU 7830 B modeline aittir.

WhatsApp-Image-2021-12-13-at-18.26.07.jpg
IMG_20211122_195610.jpg
IMG_20211122_201025-1.jpg
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
Üst üste değişim üzücü olmuş. Panel bilgisi ticari sır, ama satışta bir Vestel kadar satabiliyorlar mı merak ediyorum.
Vestel kadar ar-geleri yok, Atmaca gibi üretim mantığı mevcut (sadece daha kalitelisi), ama neymiş ticari sırmış.
Geçiniz bunları.

O kadar sır dolu bir firma madem, polarizer katmanların kalitelisini almayı veya iyi montajlamayı da öğrensinler o zaman.

Böyle tüketiciyi aptal yerine koyan yanıtlar gördüğümde deliriyorum kusura bakmayın.

Hali hazırda 3 değişim oldu ve 4. onaylandı 23 ay daha kullanıp tekrardan kayıt açarak yeni cihaz almayı planlıyorum. ( o zamana kadar nice cihazlar gelip geçer )

E ama bu firmayı suistimal etmek değil mi?
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,656
40
İlk görseldeki tv fena değilmiş aslında, ondan sonra gelenler daha beter çıkmış. Hele 2. olan çok kötü.
 
A Çevrimdışı

americ

Yeni Üye
24 Kas 2021
2
34
Üst üste değişim üzücü olmuş. Panel bilgisi ticari sır, ama satışta bir Vestel kadar satabiliyorlar mı merak ediyorum.
Vestel kadar ar-geleri yok, Atmaca gibi üretim mantığı mevcut (sadece daha kalitelisi), ama neymiş ticari sırmış.
Geçiniz bunları.

O kadar sır dolu bir firma madem, polarizer katmanların kalitelisini almayı veya iyi montajlamayı da öğrensinler o zaman.

Böyle tüketiciyi aptal yerine koyan yanıtlar gördüğümde deliriyorum kusura bakmayın.



E ama bu firmayı suistimal etmek değil mi?
Suistimal gibi duruyor ama asıl niyetim bu değildi. Burada yazdığım hikayenin içinde 30'dan fazla telefon görüşmesi 10'dan fazla mail ve 40'dan fazla whatsapp müşteri ilişkileri iletisi ile derdimi ve talebimi dile getirmeme rağmen hep aynı basmakalıp cevabı aldığım için son çare hareketi. ( Cevap: Firmamızın değişim politikası böyle )

İlk görseldeki tv fena değilmiş aslında, ondan sonra gelenler daha beter çıkmış. Hele 2. olan çok kötü.
Son gelen TV o. O cihaz ilk gelseydi belki bende farketmezdim veya önemsemezdim ama bir kere göze takılınca bir daha içine sinmiyor insanın
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
Suistimal gibi duruyor ama asıl niyetim bu değildi. Burada yazdığım hikayenin içinde 30'dan fazla telefon görüşmesi 10'dan fazla mail ve 40'dan fazla whatsapp müşteri ilişkileri iletisi ile derdimi ve talebimi dile getirmeme rağmen hep aynı basmakalıp cevabı aldığım için son çare hareketi. ( Cevap: Firmamızın değişim politikası böyle )
Üretimde bir sorun olduğu belli.
O kadar zaman sonra değişime yanaşmazlar bence.
Ürün sizi tatmin ediyorsa, son gelen, kullanmaya devam edin derim.
 
Geri
Üst Alt