50ua9600 servise gitti

M Çevrimdışı

memnygt27

Yeni Üye
27 Eki 2022
16
30
Merhabalar. 50ua9600 1 ay önce satın almıştım. Özellikle maç izlerken ve gri görüntülerde oluşan gölgelerden sıkılıp servisi çağırdım. Boe panel ADS vardı. Tv yi alıp gittiler sizce sonuç olur? Başına gelen varsa tecrübelerini aktarmalarını rica ediyorum.

IMG_20221212_033705.jpg
IMG_20221212_033702.jpg
IMG_20221212_033655.jpg
IMG_20221212_033514.jpg
IMG_20221212_031653.jpg
IMG_20221212_031459.jpg
IMG_20221212_031448.jpg
 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

memnygt27

Yeni Üye
27 Eki 2022
16
30
Kötü duruyor, panel değişir Ege panel yoksa değişime gider
Anladım. HKC panelli 50u9510 var komşumda renkler olarak çok beğendim. Görüş açısı BOE panele göre dar ama genel düşününce daha iyiydi bence. Umarım o HKC takarlar.
20 günü geçen bir tamir süresi olmaz diye biliyorum ama tahmini kaç günde sonuç alırız
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Anladım. HKC panelli 50u9510 var komşumda renkler olarak çok beğendim. Görüş açısı BOE panele göre dar ama genel düşününce daha iyiydi bence. Umarım o HKC takarlar.
20 günü geçen bir tamir süresi olmaz diye biliyorum ama tahmini kaç günde sonuç alırız
Bence önce karar ne yönde onu bilmeliyiz değişim mi onarım mi, onarımlar genelde 1 hafta, değişimler 10-15 gün
 
M Çevrimdışı

memnygt27

Yeni Üye
27 Eki 2022
16
30
Bence önce karar ne yönde onu bilmeliyiz değişim mi onarım mi, onarımlar genelde 1 hafta, değişimler 10-15 gün
Talep Tarihi:
12.12.2022
Başvuru Konusu:
Arıza Talebi
Açıklama :
XXXXXXXXXX numaralı hizmet talebiniz tamamlanmıştır. Yeni talepleriniz için buraya tıklayarak kaydınızı oluşturabilirsiniz.

ŞEKLİNDE yazıyor vestel sitesinde. SMS yoluyla da servis değerlendirme formu geldi. Fakat ne arayan ne soran TV bana gelmedi kısaca.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Talep Tarihi:
12.12.2022
Başvuru Konusu:
Arıza Talebi
Açıklama :
XXXXXXXXXX numaralı hizmet talebiniz tamamlanmıştır. Yeni talepleriniz için buraya tıklayarak kaydınızı oluşturabilirsiniz.

ŞEKLİNDE yazıyor vestel sitesinde. SMS yoluyla da servis değerlendirme formu geldi. Fakat ne arayan ne soran TV bana gelmedi kısaca.
Vestele arayarak durumunu sorgulayabilirsiniz neye istinaden böyle bir mesaj geldi bilgi alırsınız
 
M Çevrimdışı

memnygt27

Yeni Üye
27 Eki 2022
16
30
Vestele arayarak durumunu sorgulayabilirsiniz neye istinaden böyle bir mesaj geldi bilgi alırsınız
TV gittiği gibi geri geldi. Şoktayım. Eve gelen servis tv yi görür görmez belli zaten ekranda sıkıntı var dedi resim falan istemedi alıp götürmüştü. Geldiğinde ise Android modellerde bu normalmişmişmiş dedi. Direk vesteli aradım bana tekrar arıza talebi açalım diyorlar. Aynı adam tekrar gelecek tekrar aynı sonuç 120 TL servis ücreti. Sözde burada paylaştığım resimleri fabrikaya göndermişler onlarda normal demişler. Ne yapayım şimdi ben hocam?

Açıklama:Bir önceki arıza kaydınızı kontrol ettiğim de teknisyenlerimiz ürünü gelip kontrol etmişler Muhammed Bey. Teknisyenlerimizin her biri Genel Müdürlüğümüz de eğitimlerden geçen ürününüzde ki tüm aksamları bilen arkadaşlarımız. Tespit edildiğinde çözüm odaklı olabilmek adına Genel Müdürlüğümüze bu konuyu danışmışlar. Üründe teknik ve mekanik bir arıza olmadığı siyah zeminde arka planında ışık hüzmeleri görülebileceğinin bilgisine istinaden size bilgi aktarılmış olarak görüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri