Çözüldü 3 Sene İçinde 5 Kere Arıza Veren Samsung Camasir Makinasi

O Çevrimdışı

OqDaYy

Aktif Üye
23 Eki 2023
55
36
Selam Kiymetli Dostlarim Evkur Uzerinden Samsung Camasir makinasi Aldim ilk 6 ay icinde Tamburu Degisti İcin Ek Garanti Aldim 2 Sene daha sonraki Zamanlarda Aşiri Ses Sorunu Oldu Bunun İçin Servis Yolladi Gelip Cihazi Kontrol Ettiler Bisey Yok Deyip Gittiler Ardinda. 2 Gün sonra Kayis Koptu Gelip Yaptilar . gittikten 3 gun sonra Makina Kazan calismadi Musteri Hizmetlerine Surekli ariza Veren Bir Cihazi İstemiyoruz Dedim Hergün Magdur Oluyoruz Dedim Degişim olmaz Ek Garantiler de dediler. Bende Elimdeki Ariza Fiş Kayitlari Video Kayitlari ile Tuketici Hakem heyetine Basvuracam dedim Ayipli Urun Diye. Sonra Tekrardan Arayip Size Servis Yolluyorum Kontrol etsinler Ondan Sonra Karar veririz Dediler servisci Geldi kazanin Donmemesi Sebebi Kayiş Kopmuş Tekrardan dedi. Yenisini Takacam dedi Kabul etmedim Cihazin degisimini İstedigimi Belirttim Dalga Gecer gibi 20 gun beklediniz Bu sekilde Degisim Kabul etmezler Yoksa 20 gun daha beklersiniz diyip Siritarak gitti Dövmemek İçin Zor Tuttum Kendimi Lutfen Ne yapmam gerek Bana Yardimci Olun Yol Gösterin Magdur Oldum
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,450
Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması nedeniyle ürün değişimi yapılır.

Kanunda yaşadığınız durum açıkça yazmakta. Arızalara ait servis fişleriniz duruyorsa hemen tüketici hakem heyetine başvurun.
 
O Çevrimdışı

OqDaYy

Aktif Üye
23 Eki 2023
55
36
Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması nedeniyle ürün değişimi yapılır.

Kanunda yaşadığınız durum açıkça yazmakta. Arızalara ait servis fişleriniz duruyorsa hemen tüketici hakem heyetine başvurun.
Ürüne Ek Garanti Yapılmış Normal Yasal 3 Senelik Garantisi bitti Şuan 4 senelik Ek Garantisi Var müşteri hizmetleri çözüm merkezindeki arkadaş ek Garantilerde sadece parça değişimi olur dedi degişim olması için cihazın hiç işlev gormemesi gerekliymiş ayrıca Servis fişlerimi isteyince mail olarak gönderin dedim İlk önce Malesef bunu yapamayız dedi bende Sesinizi kaydettim bunuda Delil olarak sunacağım Tüketici hakem heyetine diyince Servis Fişlerimi 10 dakika içinde Mail adresime attı Bende Kayişı Takmalarini İstedim Bari Ozamana Kadar Mağdur Olmuyalim Sonra Elimde Delillerle THH Başvuracağım.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,450
Ürüne Ek Garanti Yapılmış Normal Yasal 3 Senelik Garantisi bitti Şuan 4 senelik Ek Garantisi Var müşteri hizmetleri çözüm merkezindeki arkadaş ek Garantilerde sadece parça değişimi olur dedi degişim olması için cihazın hiç işlev gormemesi gerekliymiş ayrıca Servis fişlerimi isteyince mail olarak gönderin dedim İlk önce Malesef bunu yapamayız dedi bende Sesinizi kaydettim bunuda Delil olarak sunacağım Tüketici hakem heyetine diyince Servis Fişlerimi 10 dakika içinde Mail adresime attı Bende Kayişı Takmalarini İstedim Bari Ozamana Kadar Mağdur Olmuyalim Sonra Elimde Delillerle THH Başvuracağım.
THH başvurunuzu yapın kaybedecek hiçbirşeyiniz. Dilekçenize sürekli çıkan arızalar nedeniyle maldan gerektiği kadar yararlanamadığınızı açıkça yazın.
 
O Çevrimdışı

OqDaYy

Aktif Üye
23 Eki 2023
55
36
sonucu mutlaka buraya ekleyin.
Cihaz Özel Tekniksienlerle kontrol edildi Kayış Kopmuş Yenisi İle Degistirdiler Şuanlık Hem ses Hemde Sorun Kalktı Musteri Hizmetleri Cozum Merkezinden Aradilar Cihaz Birdaha Ariza verirse Tuketici Hakem heyetine Gidecegimi Bildirdim Cihaz Suanlik Hicbir Sorunu Yok İlerki zamanlarda Sorun devam Ederse Elimdeki Kayıtlarla THH yolunu Tutacam. Tesekkurler desteginiz İcin
 
Geri
Üst Alt